Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 13
Integrace dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v organizaci Junák - český skaut, z.s.
Integration of children with special educational needs in the organization Junák - český skaut, z.s.
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Zemková, Jaroslava
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 30. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Podpora komunikačních dovedností dítěte v mateřské škole
Support of the communication skills of children in kindergarten
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klenková, Jiřina
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 27. 05. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Asistent pedagoga a jeho místo v současném vzdělávacím systému v České republice
Teacher's assistant and his/her place in the current educational system on the Czech republic
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Zemková, Jaroslava
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 15. 09. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Integrace nevidomého dítěte na prvním stupni ZŠ
Mainstreaming the blind students in the basic school
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mlčková, Marie
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 02. 06. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je shrnutí důležitých zásad týkajících se integrace dítěte se zrakovým postižením na prvním stupni běžné základní školy. Práce se věnuje úloze asistenta pedagoga, poradenství důležitému pro integrační ...
The aim of this work is to summarize the important principles concerning the mainstreaming of children with visual impairments in the basic school. The work focuses on the role of the assistant teacher, the guidance important ...
The aim of this work is to summarize the important principles concerning the mainstreaming of children with visual impairments in the basic school. The work focuses on the role of the assistant teacher, the guidance important ...
Inkluze žáků s narušenou komunikační schopností v běžném vzdělávacím proudu
Inclusion of pupils with communication difficulties into mainstream schooling system
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klenková, Jiřina
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 10. 09. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The topic of this Bachelor's thesis is the inclusion of pupils with impaired communication skills in mainstream education and is from the field of special education. The thesis is divided into a theoretical and a practical ...
Tématem bakalářské práce je inkluze žáků s narušenou komunikační schopností v běžném vzdělávacím proudu a je z oblasti speciální pedagogiky. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část práce ...
Tématem bakalářské práce je inkluze žáků s narušenou komunikační schopností v běžném vzdělávacím proudu a je z oblasti speciální pedagogiky. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část práce ...
Inkluzivní proces vzdělávání v prostředí venkovské školy
Ingorporative educational process at village school
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Felcmanová, Lenka
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 13. 09. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Vytvoření vhodných podmínek pro integraci dítěte s autismem v MŠ
Creating appropriate conditions for the integration of Childern with autism in kindergarten
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šiška, Jan
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 07. 06. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá vytvořením podmínek pro integraci dítěte s autismem v MŠ. Teoretická část obsahuje dosavadní poznatky k danému tématu. Cílem práce je zmapovat potřeby dítěte. Stanovuji si vhodnou metodu, kterou ...
This Bachelor Thesis deals with creating of the conditions for the integration of a child with autism into the kindergarten. The theoretical part contains present findings to this issue. The aim of the thesis is to monitor ...
This Bachelor Thesis deals with creating of the conditions for the integration of a child with autism into the kindergarten. The theoretical part contains present findings to this issue. The aim of the thesis is to monitor ...
Integrovaný žák s Aspergerovým syndromem jako člen třídního kolektivu
Integrated student with Asperger syndrome as a member of the class collective
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mužáková, Monika
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 30. 05. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Integrace bezdomovců v české společnosti
Integration of displaced person in contemporary czech society
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šotolová, Eva
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 03. 06. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Bakalářská práce Integrace bezdomovců v české společnosti se na základě poznatků nabytých četbou odborné literatury na dané téma, kontaktu a osobních zkušeností s bezdomovci a mezi nimi provedeného průzkumu snaží popsat ...
This bachelor thesis is focused on knowledge gained from reading literature on the topic, survey of homeless people treated by qualitative methods and personal experiences with work and contact with the homeless. The ...
This bachelor thesis is focused on knowledge gained from reading literature on the topic, survey of homeless people treated by qualitative methods and personal experiences with work and contact with the homeless. The ...
Postoje pedagogických pracovníků k inkluzivnímu vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Attitude of teachers on inclusive education of students with special needs
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mrkosová, Eva
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 29. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen