Hledat
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
Inovativní přístupy ke kurikulu ČJ na 2. stupni ZŠ
Innovative Approaches to Czech Language Curriculum at Lower Secondary School
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Štěpáník, Stanislav
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 05. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The aim of the thesis Innovative Approaches to Czech Language Curriculum at Lower Secondary School was to discover whether any innovative approaches to subject Czech language at lower secondary schools were included in ...
Cílem této práce s názvem Inovativní přístupy ke kurikulu ČJ na 2. stupni ZŠ bylo zjistit, zda byly do školních vzdělávacích programů předmětu český jazyk na 2. stupni vybraných základních škol projektovány nějaké inovativní ...
Cílem této práce s názvem Inovativní přístupy ke kurikulu ČJ na 2. stupni ZŠ bylo zjistit, zda byly do školních vzdělávacích programů předmětu český jazyk na 2. stupni vybraných základních škol projektovány nějaké inovativní ...
Formy hodnocení a jejich využitelnost při práci s chybou v hodinách ČJ
Forms of evaluation and their efficiency while working with mistake in Czech lessons
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Staňková, Blanka
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 26. 05. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na analýzu využitelnosti různých forem hodnocení při práci s chybou žáků v hodinách českého jazyka. V teoretické části se hovoří o výhodách a nevýhodách různých forem hodnocení a o tom, jak různé ...
The thesis is focused on the serviceability analysis of the various evaluation forms regarding the work with mistake of pupils during the Czech language classes. The theoretical part of the thesis deals with the advantages ...
The thesis is focused on the serviceability analysis of the various evaluation forms regarding the work with mistake of pupils during the Czech language classes. The theoretical part of the thesis deals with the advantages ...
Výuka zdvořilosti na 2. stupni základní školy
Teaching politeness at 2nd grade of elementary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Chejnová, Pavla
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 21. 05. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Předkládaná diplomová práce se zabývá výukou zdvořilosti na druhém stupni základní školy. Na základě odborné literatury jsou v teoretické části práce vymezeny základní termíny jako pragmalingvistika, zdvořilostní princip, ...
This diploma thesis deals with the way to teach politeness in elementary schools. Based on the theoretical literature, in the first theoretical part on the background of the Czech language there are defined basic terms ...
This diploma thesis deals with the way to teach politeness in elementary schools. Based on the theoretical literature, in the first theoretical part on the background of the Czech language there are defined basic terms ...
Zážitek ve výuce českého jazyka na 2. stupni ZŠ
Experience in teaching Czech language at lower-secondary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Štěpáník, Stanislav
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 07. 09. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce Zážitek ve výuce českého jazyka na 2. stupni ZŠ se zabývá možnostmi implementace zážitkových postupů do výuky českého jazyka a literatury. Práce se soustředí jednak na teoretické vymezení problematiky ...
The thesis Experience in teaching Czech language at lower-secondary school is focused on the implementation of experiential learning into the Czech language teaching. The thesis consists of two parts. The theoretical part ...
The thesis Experience in teaching Czech language at lower-secondary school is focused on the implementation of experiential learning into the Czech language teaching. The thesis consists of two parts. The theoretical part ...
Kritická místa v českém jazyce na základní škole
Critical points in the Czech language at elementary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šmejkalová, Martina
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 12. 01. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá kritickými místy výuky českého jazyka na základní škole. Cílem práce bylo identifikovat kritická místa výuky českého jazyka v 6. ročníku základní školy. Identifikace kritických míst probíhala ...
The thesis deals with the critical points of teaching Czech language at the elementary school. The aim of the work was to identify the citical points of teaching Czech language to the sixth grade of the elementary level. ...
The thesis deals with the critical points of teaching Czech language at the elementary school. The aim of the work was to identify the citical points of teaching Czech language to the sixth grade of the elementary level. ...