Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Využití pomůcek pro rozvoj sluchového vnímání v logopedické intervenci u dětí předškolního věku
Usage of aids for development of auditory perception in speech therapy intervention for preschool age
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kotvová, Miroslava
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 29. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Grafomotorika u dětí s vývojovou dysfázií
Children with developmental dysphasia and their graphomotor skills
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kopečný, Petr
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 29. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Pragmatická jazyková rovina u žáků s autismem
Pragmatic language level for pupils with autistic spectrum disorder
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kopečný, Petr
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 06. 06. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tématem diplomové práce je pragmatická jazyková rovina u žáků s autismem. Hlavním cílem je analyzovat projevy vybraných žáků s dětským autismem v oblasti pragmatické jazykové roviny a následně uvést návrhy pro praxi. Dílčími ...
The pragmatic language level in junior school pupils is the subject of the Master's thesis. The main object is to analyze the expression of the selected pupils with autism disorder, focusing on the pragmatic language level ...
The pragmatic language level in junior school pupils is the subject of the Master's thesis. The main object is to analyze the expression of the selected pupils with autism disorder, focusing on the pragmatic language level ...
Logopedická intervence u dětí předškolního věku z pohledu logopedů
Logopedic intervention in preschool children from the perspective of speech therapists
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Komorná, Marie
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 11. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen