Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Kompetenční model učitele na škole pro žáky s mentálními poruchami
The Competence model of the School Teacher for Pupils with mental Disorders
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Paulovčáková, Lucie
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 10. 09. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Komunikační schopnosti žáků s PAS v České republice a Velké Británii
Communication abilities of pupils with autism in the Czech Republic and Great Britain
Rigorózní práce (NEOBHÁJENO)
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 08. 09. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Speciálně-pedagogická praxe se liší v mnoha evropských zemích. V České republice je striktně předepsán a vymezen Rámcový vzdělávací program pro speciální vzdělávání, které spadá pod oblast speciálního vzdělávání. Ve Velkém ...
The special educational needs teaching practice varies in many European countries. From the Czech Republic with its strictly differentiated Special Educational Needs framework which belongs under the Special Education, to ...
The special educational needs teaching practice varies in many European countries. From the Czech Republic with its strictly differentiated Special Educational Needs framework which belongs under the Special Education, to ...