Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 13
Integrační pobyt se zaměřením na canisterapii jako nástroj posilování sociálních kompetencí dětí intaktních a dětí se zdravotním postižením a sociálním znevýhodněním
Integration stay focused on canistherapy as a tool for strengthening social responsibility intact children and children with disabilities and social disadvantage
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mužáková, Monika
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 11. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce se zaměřuje na oblast integračního pobytu se zaměřením na canisterapii jako nástroje posilování sociálních kompetencí dětí intaktních a dětí se zdravotním postižením a sociálním znevýhodněním. Teoretická část se ...
The work focuses on the area integration stay focused on canistherapy as a tool for strenghening social responsibility intact children and children with disabilities and social disadvantage. The theoretical part deals with ...
The work focuses on the area integration stay focused on canistherapy as a tool for strenghening social responsibility intact children and children with disabilities and social disadvantage. The theoretical part deals with ...
Intervenční přístupy k žákům mladšího školního věku s odlišným mateřským jazykem
Interventional approaches to pupils of younger school age with different mother tongue
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bartoňová, Miroslava
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 18. 05. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá intervenčními přístupy ve vzdělávání žáků cizinců a žáků s odlišným mateřským jazykem mladšího školního věku. Věnuje se postavení žáka s odlišným mateřským jazykem v českém školství a jeho vzdělávání. ...
The diploma thesis deals with intervention approaches used in the educational system of foreigners and pupils of younger school age with a different mother tongue. It focuses on the position of pupils with a different ...
The diploma thesis deals with intervention approaches used in the educational system of foreigners and pupils of younger school age with a different mother tongue. It focuses on the position of pupils with a different ...
Postavení asistenta pedagoga na základní škole
The Role of Teaching Assistant at Elementary School
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hájková, Vanda
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 23. 05. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá kooperací učitele a asistenta pedagoga na běžné základní škole s důrazem na rozdíly ve vnímání přítomnosti asistenta pedagoga na prvním a druhém stupni. Práce se skládá z teoretické a praktické ...
This thesis concerns the cooperation between teacher and teaching assistant (TA) at mainstream elementary school, with the emphasis on perception of TA's presence at the first stage and the second stage of education. It ...
This thesis concerns the cooperation between teacher and teaching assistant (TA) at mainstream elementary school, with the emphasis on perception of TA's presence at the first stage and the second stage of education. It ...
Vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem ve vybraných základních školách v Praze
Education students with different motherly language in selected elementary schools in Prague
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Němec, Zbyněk
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 18. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma tesis describes education students with different motherly language in the Czech Republic. On a theoretical level, it explains more common concepts of migration, as well as concepts related to the education ...
Diplomová práce přibližuje vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem v České republice. V teoretické rovině vysvětluje obecnější pojmy týkající se migrace, ale i pojmy vztahující se ke vzdělávání žáků cizinců. Dále ...
Diplomová práce přibližuje vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem v České republice. V teoretické rovině vysvětluje obecnější pojmy týkající se migrace, ale i pojmy vztahující se ke vzdělávání žáků cizinců. Dále ...
Specifika vzdělávání osob se sociálním znevýhodněním
Specificity of education social disadvantaged child
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hájková, Vanda
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 27. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: NÁZEV: Specifika vzdělávání osob se sociálním znevýhodněním ABSTRAKT: Tato diplomová práce se zabývá obeznámeností a zkušenostmi pedagogů hlavního i speciálního vzdělávacího proudu s integrací žáků se sociálním znevýhodněním. ...
TITLE: Specificity of education social disadvantaged child SUMMARY: This thesis deals with familiarity and experience of teachers and the principal of special education stream with the integration of socially disadvantaged ...
TITLE: Specificity of education social disadvantaged child SUMMARY: This thesis deals with familiarity and experience of teachers and the principal of special education stream with the integration of socially disadvantaged ...
Pohled učitelů na předškolní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v čase
View of teachers on preschool education of children with special educational needs in time
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mužáková, Monika
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 16. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The topic of the thesis is a look at special and pre-school education in the Czech Republic in the past 30 years. To better understand the interdependence of the development of special education, however, some chapters are ...
Téma diplomové práce je pohled na speciální a předškolní vzdělávání na území České republiky v uplynulých 30 letech. Pro lepší pochopení provázanosti vývoje speciálního vzdělávání jsou však některé kapitoly věnovány i ...
Téma diplomové práce je pohled na speciální a předškolní vzdělávání na území České republiky v uplynulých 30 letech. Pro lepší pochopení provázanosti vývoje speciálního vzdělávání jsou však některé kapitoly věnovány i ...
Přístupy k rozvoji komunikačních dovedností žáků mladšího školního věku
Approaches to the development of communication skills of children of the younger school-age
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Komorná, Marie
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 27. 05. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se týká komunikačních dovedností žáků mladšího školního věku v běžné základní škole. V práci jsou sledovány expresivní i receptivní složky řeči a pokroky v nich dosažené. Teoretická část se zaměřuje nejprve ...
The diploma thesis deals with the communication skills of children of the younger school- age in a common primary school. In this thesis, expressive and receptive components of speech are monitored and the progress in both ...
The diploma thesis deals with the communication skills of children of the younger school- age in a common primary school. In this thesis, expressive and receptive components of speech are monitored and the progress in both ...
Inkluze žáků s poruchou autistického spektra v základní škole
Inclusion of pupils with autistic spectrum disorder at elementary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Květoňová, Lea
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 08. 01. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce na téma Inkluze žáků s poruchou autistického spektra v základní škole se zaměřuje na inkluzi žáků s projevy poruch autistického spektra a na postupy, jak s těmito žáky pracovat v základní škole. V první ...
The thesis Inclusion of Pupils with Autistic Spectrum Disorder at Primary School focuses on the inclusion of pupils with autism spectrum disorders and on how to work with them at primary school. The first chapter of the ...
The thesis Inclusion of Pupils with Autistic Spectrum Disorder at Primary School focuses on the inclusion of pupils with autism spectrum disorders and on how to work with them at primary school. The first chapter of the ...
Inkluzivní vzdělávání žáků v podmínkách malotřídní základní školy
Inclusive education of pupils in primary school with small classes conditions
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hájková, Vanda
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 18. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This thesis deals with the inclusion education of pupils in the conditions of primary school with small classes conditions. There are defined terms as inclusion, integration, assistent teacher, school advisory facilities. ...
Diplomová práce se zabývá inkluzivním vzděláváním žáků v podmínkách malotřídní základní školy. V práci jsou vymezeny pojmy jako inkluze, integrace, inkluzivní vzdělávání, školská poradenská zařízení. Cílem diplomové práce ...
Diplomová práce se zabývá inkluzivním vzděláváním žáků v podmínkách malotřídní základní školy. V práci jsou vymezeny pojmy jako inkluze, integrace, inkluzivní vzdělávání, školská poradenská zařízení. Cílem diplomové práce ...
Postoje pedagogů základních škol k inkluzivnímu vzdělávání žáků s problémovým chováním
Attitudes of elementary school teachers towards inclusive education of students with problematic behaviour
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Němec, Zbyněk
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 01. 06. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá postoji pedagogických pracovníků k inkluzivnímu vzdělávání žáků s problémovým chováním na základních školách. Prostřednictvím rozhovorů s pedagogy různých aprobací byly zjišťovány tři cíle. Prvním ...
This thesis explores the different types of primary school teachers' attitude towards inclusive education of pupils with behavioural problems. Three main goals were attempted through interviews with teachers of different ...
This thesis explores the different types of primary school teachers' attitude towards inclusive education of pupils with behavioural problems. Three main goals were attempted through interviews with teachers of different ...