Hledat
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
Srovnání využití vybraných apercepčních technik u dětí ve věku 6 až 7 let
Comparison of usage of selected apperception techniques in children aged 6 to 7 years
Dizertační práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Soukupová, Tereza
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 22. 09. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Disertační práce se věnuje problematice užití apercepčních technik v diagnostice dětí ve věku 6 a 7 let se zaměřením na praxi školního psychologa. Teoretická část se zaměřuje zejména na téma psychologické diagnostiky na ...
The main topic of this dissertation is the usage of apperception techniques in diagnosing children aged 6 to 7 years, with an emphasis on the practice of School Psychology. The theoretical part focuses primarily on ...
The main topic of this dissertation is the usage of apperception techniques in diagnosing children aged 6 to 7 years, with an emphasis on the practice of School Psychology. The theoretical part focuses primarily on ...
Pojem krásný sloh a jeho užívání v české uměnovědné literatuře
The Concept of Beautiful Style and its Use in Czech Literature of Art History
Dizertační práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vlnas, Vít
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 30. 11. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce se zabývá pojmem krásný sloh a jeho užitím v české uměnovědné literatuře. Pojem známý z německé odborné literatury uvedl do českého prostředí ve 30. letech Jaromír Pečírka ve vztahu k sochařství. Na dějiny gotického ...
The work deals with the concept of beautiful style and its use in Czech literature of art history. Jaromír Pečírka introduced the term known from German professional literature to the Czech environment in the 1930s in ...
The work deals with the concept of beautiful style and its use in Czech literature of art history. Jaromír Pečírka introduced the term known from German professional literature to the Czech environment in the 1930s in ...
Fenomén soukromého doučování jako stínový vzdělávací systém v českém základním vzdělávání
The private supplementary tutoring phenomenon as a shadow education system in the Czech education
Dizertační práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Walterová, Eliška
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 10. 09. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Disertační práce popisuje stav soukromého doučování, jeho míru a intenzitu využívání v průběhu druhého stupně základní školy, především v posledních dvou ročnících. Studie je součástí rozsáhlejšího výzkumu fenoménu soukromého ...
The dissertation describes the state of private tutoring, its extent and intensity of use during the second stage of basic school, in particular in the last two years. The study is a part of more extensive research into ...
The dissertation describes the state of private tutoring, its extent and intensity of use during the second stage of basic school, in particular in the last two years. The study is a part of more extensive research into ...
Diskurs vizuality v preferencích žáků osmiletého gymnázia
The Discourse of Visuality of Grammar School Pupil
Dizertační práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Daniel, Ladislav
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 01. 02. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Disertační práce se zabývá vizualitou, jejím pojímáním u žáků osmiletého gymnázia. Teoretická část práce vymezuje pojem obrazu, vizuality, jejich kontextuálními rámci. Zohledňuje diskurzivnost těchto pojmů. Cílem výzkumu ...
The dissertation deals with visuality, its perception by pupils of the secondary school. The theoretical part of the work defines the concept of image, visuality, their contextual frameworks. It takes into account the ...
The dissertation deals with visuality, its perception by pupils of the secondary school. The theoretical part of the work defines the concept of image, visuality, their contextual frameworks. It takes into account the ...
Cesta k inkluzivní škole
Towards school inclusion
Dizertační práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Straková, Jana
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 24. 09. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Od září 2016 platí v českých školách tzv. inkluzivní novela, tedy vyhláška č. 27/2016 Sb., o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Cílem studie je přinést detailní pohled na to, čím prošly školy, které se ...
Towards School Inclusion Abstract Since September 2016, the so-called inclusive amendment, i.e. Decree No. 27/2016 Coll., on the education of pupils with special educational needs, has been in force in Czech schools. The ...
Towards School Inclusion Abstract Since September 2016, the so-called inclusive amendment, i.e. Decree No. 27/2016 Coll., on the education of pupils with special educational needs, has been in force in Czech schools. The ...