Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 12
Možnosti podpory osvojování cizího jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v mladším školním věku
Posibilities of Support for Teaching a Foreign Language to Pupils with Special Educational Needs at Younger School Age
Rigorózní práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Felcmanová, Lenka
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 09. 09. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Doctoral thesis titled Posibilities of support for teaching a foreign language to pupils with special educational needs at younger school age responds to the need to change the traditional approach in teaching a foreign ...
Rigorózní práce s názvem Možnosti podpory osvojování cizího jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v mladším školním věku reaguje na potřebu změny tradičního přístupu ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými ...
Rigorózní práce s názvem Možnosti podpory osvojování cizího jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v mladším školním věku reaguje na potřebu změny tradičního přístupu ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými ...
Znaky tísně v dětské kresbě - potřebná znalost pro učitele výtvarné výchovy
Oppression symptoms in chldren's drawings - necessary knowledge for arts and crafts teachers
Rigorózní práce (NEOBHÁJENO)
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 31. 01. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce vychází z myšlenky, že pro učitele výtvarné výchovy je důležitá znalost znaků citové tísně, které lze vysledovat v dětských kresbách. Dětí, žijících ve stresu, je čím dál větší množství, a toto je jedna z cest, jak ...
The work proceeds from the idea, that the knowledge of signs of emotional distress which can be found in children's drawings is important of arts and crafts teachers. There is more and more children living under stress and ...
The work proceeds from the idea, that the knowledge of signs of emotional distress which can be found in children's drawings is important of arts and crafts teachers. There is more and more children living under stress and ...
Výchova a převýchova jedince ohroženého problémovým zneužíváním těkavých látek
Education and re-education of the individual endangared by the volatile substance taking.
Rigorózní práce (NEOBHÁJENO)
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 07. 09. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The text deals with the perception of volatile compounds in the vicinity of socially excluded localities. The theoretical basis of this work is taken on the basis of theory to define the impact of education, social exclusion ...
Předkládaný text se věnuje percepci těkavých látek v okolí sociálně vyloučených lokalit. Teoretickým východiskem této práce je na základě převzatých teoretických postulátů definovat vliv výchovy, sociálního vyloučení a ...
Předkládaný text se věnuje percepci těkavých látek v okolí sociálně vyloučených lokalit. Teoretickým východiskem této práce je na základě převzatých teoretických postulátů definovat vliv výchovy, sociálního vyloučení a ...
Vzdělávání žáků s SPU v hodinách literatury na 2. stupni ZŠ, pracovní listy pro literární výchovu v 6. ročníku ZŠ
Education of students with learning disabilities in the classroom literature 2nd grade elementary school, Worksheets for literaty education in the sixth grade of primary school
Rigorózní práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hník, Ondřej
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 09. 09. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The topic of this work is literature teaching focused on students with learning disabilities at secondary school. The first part describes wide variety of learning disabilities and disorders. Also concerns creation of ...
Ústředním tématem této rigorózní práce je vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení (SPU) v hodinách literatury v 6. ročníku základní školy. Práce je rozdělena na část teoretickou a část empirickou. V teoretické části ...
Ústředním tématem této rigorózní práce je vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení (SPU) v hodinách literatury v 6. ročníku základní školy. Práce je rozdělena na část teoretickou a část empirickou. V teoretické části ...
Analýza narušené komunikační schopnosti u dětí při zápisu do běžných základních škol
Analysis of impaired communication ability of children during the process of enrollment into regular elementary schools
Rigorózní práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klenková, Jiřina
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 09. 09. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: TITLE: Analysis of impaired communication ability of children during the process of enrollment into regular elementary schools SUMMARY: The submitted rigorous work analyses and evaluates awareness of speech therapists, ...
NÁZEV: Analýza narušené komunikační schopnosti u dětí při zápisu do běžných základních škol ABSTRAKT: Rigorózní práce analyzuje a vyhodnocuje povědomí pracovníků (logopedů, pedagogů na běžných základních školách a pracovníků ...
NÁZEV: Analýza narušené komunikační schopnosti u dětí při zápisu do běžných základních škol ABSTRAKT: Rigorózní práce analyzuje a vyhodnocuje povědomí pracovníků (logopedů, pedagogů na běžných základních školách a pracovníků ...
Aplikovaná kognitivně-behaviorální analýza jako účinný nástroj pro rozvoj komunikačních dovedností a řešení problémového chování u dospívajících s diagnostikovaným Aspergerovým syndromem
Applied cognitive behavioral analysis as an effective tool for the development of of communication skills and problem solving behavior in adolescents diagnosed with Asperger Syndrome
Rigorózní práce (NEOBHÁJENO)
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 04. 02. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This Rigorosum Thesis work puts mind to questions how to effectively work with adolescents they were diagnosed with Aspereger's Syndrome. Based on author-led concrete development project, it proves the high efficiency of ...
Tato rigorózní práce se zabývá problematikou práce s dospívajícími, u kterých byl diagnostikován Aspergerův syndrom. Na základě implementace vlastního rozvojového projektu potvrzuje efektivitu využití kognitivně behaviorálních ...
Tato rigorózní práce se zabývá problematikou práce s dospívajícími, u kterých byl diagnostikován Aspergerův syndrom. Na základě implementace vlastního rozvojového projektu potvrzuje efektivitu využití kognitivně behaviorálních ...
Diagnostika a způsobilost žáků pro vstup do základní školy
Diagnostics and eligibility of students upon entry to primary school
Rigorózní práce (NEOBHÁJENO)
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 06. 09. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This thesis deals with diagnostics of school maturity. It inquires to what extent the screening test of school maturity is able to predict the future school success of a child. Furthermore, it describes the problems of ...
Rigorózní práce se věnuje diagnostice školní zralosti. Zjišťuje, do jaké míry je Screeningová zkouška školní zralosti schopna předpovídat úspěšnost dítěte v prvním ročníku základní školy. Dále přibližuje i problematiku ...
Rigorózní práce se věnuje diagnostice školní zralosti. Zjišťuje, do jaké míry je Screeningová zkouška školní zralosti schopna předpovídat úspěšnost dítěte v prvním ročníku základní školy. Dále přibližuje i problematiku ...
Rozvoj jemné motoriky a grafomotoriky u předškolních dětí s poruchami řeči
The Development of Fine Motoric and Grapho-Motor in Children with Speach Disorders
Rigorózní práce (NEOBHÁJENO)
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 13. 09. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This work is focused on the development of grapho- motor skills in children in a class with modified education programme. The development of motor, intellectual and speech functions in 6 children with impaired communication ...
Tato práce byla zaměřena na sledování rozvoje grafomotoriky u dětí ve třídě s upraveným vzdělávacím programem. Byl sledován vývoj motorických, rozumových a řečových funkcí šesti dětí s narušenou komunikační schopností ...
Tato práce byla zaměřena na sledování rozvoje grafomotoriky u dětí ve třídě s upraveným vzdělávacím programem. Byl sledován vývoj motorických, rozumových a řečových funkcí šesti dětí s narušenou komunikační schopností ...
Rozvoj komunikace u dětí s poruchami autistického spektra
Development od communication for the children with autistic spectrum disorders
Rigorózní práce (NEOBHÁJENO)
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 09. 09. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: TITLE: Development of communication for the children with autistic spectrum disorders AUTHOR: Mgr. Zuzana Králová DEPARTMENT: Special Education SUPERVISOR: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D. Abstract The present thesis ...
NÁZEV: Rozvoj komunikace u dětí s poruchami autistického spektra AUTOR: Mgr. Zuzana Králová KATEDRA: Katedra Speciální pedagogiky VEDOUCÍ: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D. Abstrakt: Předkládaná práce se zaměřuje na ...
NÁZEV: Rozvoj komunikace u dětí s poruchami autistického spektra AUTOR: Mgr. Zuzana Králová KATEDRA: Katedra Speciální pedagogiky VEDOUCÍ: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D. Abstrakt: Předkládaná práce se zaměřuje na ...
Logopedická intervence u osob s poruchami autistického spektra
Speech intervention for the people with autistic spektrum disorders
Rigorózní práce (NEOBHÁJENO)
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 08. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The present thesis deals with the issue of providing speech-language therapies for people suffering from autism spectrum disorders. The paper and the research project particularly aim to analyse a speech-language intervention ...
Předkládaná práce se zaměřuje na problematiku poskytování logopedické intervence u osob s poruchami autistického spektra. Konkrétněji bylo cílem práce a výzkumného projektu analyzovat logopedickou intervenci u dětí s ...
Předkládaná práce se zaměřuje na problematiku poskytování logopedické intervence u osob s poruchami autistického spektra. Konkrétněji bylo cílem práce a výzkumného projektu analyzovat logopedickou intervenci u dětí s ...