Search
Now showing items 1-4 of 4
Citace v současné české malbě
Apropriations in contemporary Czech painting
rigorous thesis (RECOGNIZED)
Date Issued: 2017
Date of defense: 20. 02. 2017
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: Disertační práce Citace v současné české malbě je založena na uměnovědných základech. Jejím cílem je analýza fenoménu citace. První část je analýzou odborné literatury. Téma je kontextualizováno v českém a světovém uměleckém ...
The Thesis named Apropriations in contemporary Czech painting is based on art historical foundations. The aim is to analyze the phenomenon of quotation. The first part analyzes the scientific literature, the emphasis is ...
The Thesis named Apropriations in contemporary Czech painting is based on art historical foundations. The aim is to analyze the phenomenon of quotation. The first part analyzes the scientific literature, the emphasis is ...
Kastellologie jako historicko-kulturní inspirační zdroj v oblasti výtvarné edukace
Castellology as a historical-cultural inspiration source imn art education
rigorous thesis (RECOGNIZED)
Advisor: Šamšula, Pavel
Date Issued: 2011
Date of defense: 22. 09. 2011
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: The dissertation thesis "Castellology as a historical-cultural inspiration source in art education", is dedicated to the historical discipline castellology and its developing aspects shared with art education and general ...
Předložená disertační práce s názvem Kastellologie jako historicko-kulturní inspirační zdroj v oblasti výtvarné edukace je věnována mezní historické disciplíně kastellologii a jejím společným vývojovým aspektům s výtvarnou ...
Předložená disertační práce s názvem Kastellologie jako historicko-kulturní inspirační zdroj v oblasti výtvarné edukace je věnována mezní historické disciplíně kastellologii a jejím společným vývojovým aspektům s výtvarnou ...
Interakční prostředky v situacích výtvarné výchovy na prvním stupni základní školy se zaměřením na hodnocení
Interaction Means in Visual Art Education Classes at primary Schools with a Special Focus on Assessment
rigorous thesis (RECOGNIZED)
Date Issued: 2014
Date of defense: 02. 06. 2014
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: Dizertační práce se zaměřuje na problematiku komunikace, interakce a zpětné vazby v souvislostech s hodnotícími situacemi ve výtvarné výchově na prvním stupni základních škol. Vychází z empirického výzkumu tvořeného třemi ...
The thesis examines the topic of communication, interaction and feedback in regard to the assessment situations in Visual Art classes at primary school. It is based on empirical research that approached the subject from ...
The thesis examines the topic of communication, interaction and feedback in regard to the assessment situations in Visual Art classes at primary school. It is based on empirical research that approached the subject from ...
Výtvarná výchova, tvořivost a společnost
Art education, Creativity and Society
rigorous thesis (RECOGNIZED)
Date Issued: 2012
Date of defense: 27. 09. 2012
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: Title: Art education, Creativity and Society Author: Michal Filip Department: Department of Art Education Supervisor: doc. PaedDr. Pavel Šamšula, CSc. Abstract: The dissertation addresses the issue of creativity in art ...
Název: Výtvarná výchova, tvořivost a společnost Autor: Michal Filip Katedra: Katedra výtvarné výchovy Školitel: doc. PaedDr. Pavel Šamšula, CSc. Abstrakt: Disertační práce se věnuje problematice fenoménu tvořivosti ve ...
Název: Výtvarná výchova, tvořivost a společnost Autor: Michal Filip Katedra: Katedra výtvarné výchovy Školitel: doc. PaedDr. Pavel Šamšula, CSc. Abstrakt: Disertační práce se věnuje problematice fenoménu tvořivosti ve ...