Hledat
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
Využití písně v hodinách německého jazyka jako prostředku k rozvoji komunikační kompetence
The use of music in German lessons as a means of developing communicative competence
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 06. 03. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: ráce se zabývá problematikou využití písní ve výuce německého jazyka. Jejím cílem je přispět k řešení problematiky využití písní ve výuce němčiny jako druhého cizího jazyka. Teoretické východisko představuje popis postavení ...
This diploma thesis is focused on the issue of using songs in German language teaching. Its aim is to contribute to tackling the issue of using songs in lessons of the German language as a second foreign language. The ...
This diploma thesis is focused on the issue of using songs in German language teaching. Its aim is to contribute to tackling the issue of using songs in lessons of the German language as a second foreign language. The ...
Analýza učebnicových souborů německého jazyka pro 2. st. ZŠ od devadesátých let do současnosti z hlediska historického vývoje zprostředkování reálií
Analysis of German textbook materials for lower - secondary schools from 90s up to now focusing on the development of composing realia
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 28. 02. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This thesis is concerned with the analysis of sets of German language textbooks intended for the second grade of elementary school dating from the nineties until now from the point of view of the historical development of ...
Diplomová práce se zabývá analýzou učebnicových souborů německého jazyka pro 2. st. ZŠ od devadesátých let do současnosti z hlediska historického vývoje zprostředkování reálií. Teoretická část objasňuje pojmy podstatné pro ...
Diplomová práce se zabývá analýzou učebnicových souborů německého jazyka pro 2. st. ZŠ od devadesátých let do současnosti z hlediska historického vývoje zprostředkování reálií. Teoretická část objasňuje pojmy podstatné pro ...
Relativní časy v českých a německých větách obsahových z konfrontačního hlediska
Relative tenses in Czech and German content clauses from the confrontational point of view
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2006
Datum obhajoby: 06. 09. 2006
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je pojednání o relativních časech ve vedlejších větách obsahových v češtině a v němčině a následné srovnání dané problematiky v obou jazycích. V první kapitole se budu zabývat relativními časy v ...
In meiner Diplomarbeit habe ich mich mit den relativen Zeiten in den tschechischen und deutschen Inhaltssätzen aus kontrastiver Sicht beschäftigt. Im ersten Kapitel wurden die relativen Zeiten im Tschechischen, im zweiten ...
In meiner Diplomarbeit habe ich mich mit den relativen Zeiten in den tschechischen und deutschen Inhaltssätzen aus kontrastiver Sicht beschäftigt. Im ersten Kapitel wurden die relativen Zeiten im Tschechischen, im zweiten ...
Možnosti využití prvků projektového vyučování v hodinách německého jazyka na gymnáziích v České republice
Possibilities of Using Some Elements of Project-based Learning in German Lessons in Secondary Schools in the Czech Republic
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 01. 10. 2008
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Projektová metoda není metodou neznámou. Již od dob J. A. Komenského, v jehož díle se některé z jejích obecných principů také objevují, zaujímá mezi jinými metodami své právoplatné místo. Z nejnovějších vědeckých pohledů ...
The project method is not an unknown method. Since the time of Jan Amos Komenský, in whose work some of its universal principles also appeared, it has occupied its rightful place among other methods. From the latest ...
The project method is not an unknown method. Since the time of Jan Amos Komenský, in whose work some of its universal principles also appeared, it has occupied its rightful place among other methods. From the latest ...
Trilingvismus v Lucembursku a jeho odraz v tamější společnosti a ve školství
Trilingualism in Luxembourg and its Reflection in the Local Society and in Education
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 05. 02. 2008
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce zkoumá jazykovou situaci v Lucembursku a její odraz v lucemburské společnosti a ve školství. Jazykovou situaci a praxi v Luxembursku lze charakterizovat jako společenský trilingvismus, který s sebou ...
Tato diplomová práce zkoumá jazykovou situaci v Lucembursku a její odraz v lucemburské spolecnosti a ve školství. Jazykovou situaci a praxi v Luxembursku lze charakterizovat jako spolecenský trilingvismus, který s sebou ...
Tato diplomová práce zkoumá jazykovou situaci v Lucembursku a její odraz v lucemburské spolecnosti a ve školství. Jazykovou situaci a praxi v Luxembursku lze charakterizovat jako spolecenský trilingvismus, který s sebou ...