Hledat
Zobrazují se záznamy 1-9 z 9
Modernizace učiva elektrotechniky a elektroniky v technické výchově na ZŠ
Curriculum modernization of electrotechnics and electronics in technical education at basic school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křenek, Milan
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 21. 05. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: V práci popisuji současný stav učiva elektrotechniky a elektroniky na ZŠ, upozorňuji na nutné změny učiva v souvislosti s nově platnými normami ČSN, přechodem na nový vzdělávací program, vývojem vědy a techniky a stále ...
V práci popisuji současný stav učiva elektrotechniky a elektroniky na ZŠ, upozorňuji na nutné změny učiva v souvislosti s nově platnými normami ČSN, přechodem na nový vzdělávací program, vývojem vědy a techniky a stále ...
V práci popisuji současný stav učiva elektrotechniky a elektroniky na ZŠ, upozorňuji na nutné změny učiva v souvislosti s nově platnými normami ČSN, přechodem na nový vzdělávací program, vývojem vědy a techniky a stále ...
Homeostáza člověka z pohledu kybernetiky a modelování vybraných témat ve výuce
Homoeostasis of a Person from the Viewpoint of Cybernetics and Selected Simulated Themes in Education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Novák, Daniel
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 21. 05. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Předmětem diplomové práce je kybernetický pohled na některé fyziologické děje probíhající v lidském organismu, které udržují stálost jeho vnitřního prostředí. Cílem je propojení biologické a kybernetické tématiky s možností ...
Předmětem diplomové práce je kybernetický pohled na některé fyziologické děje probíhající v lidském organismu, které udržují stálost jeho vnitřního prostředí. Cílem je propojení biologické a kybernetické tématiky s možností ...
Předmětem diplomové práce je kybernetický pohled na některé fyziologické děje probíhající v lidském organismu, které udržují stálost jeho vnitřního prostředí. Cílem je propojení biologické a kybernetické tématiky s možností ...
Výchovně vzdělávací tématický program pro děti předškolního věku a jeho ověření v praxi. Zvířata ze ZOO
Educational Programme for Children of a Pre-School Age and its Application in Practice
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dytrtová, Radmila
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 25. 01. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Informační zdroje a MŠ
Source of Information and Nursery Schools
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Fialová, Irena
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 24. 05. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This bachelor work is focused on utilization of information resources in the kindergarten teacher's work. The theory defines information literacy and information resources, particularly digital resources. Practical part ...
Bakalářská práce je zaměřena na využití informačních zdrojů v práci učitelek MŠ. Teorie se zabývá vymezením pojmu informační gramotnosti a informačními zdroji se zaměřením na zdroje digitální. Praktická část popisuje a ...
Bakalářská práce je zaměřena na využití informačních zdrojů v práci učitelek MŠ. Teorie se zabývá vymezením pojmu informační gramotnosti a informačními zdroji se zaměřením na zdroje digitální. Praktická část popisuje a ...
Zařazení témat souvisejících s lidovými zvyky, tradicemi a řemesly do školního vzdělávacího programu v oblasti Člověk a svět práce na 1. stupni ZŠ
Enlisting the Themes of Interrelation with People?s Customs, Traditions and Handicrafts to a School Educational Programme in the Subject The Human and the World of Work for the Lower Grades of Primary
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vodáková, Jitka
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 16. 01. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Predmet praktické cinnosti (Clovek a svet práce) je oblastí, která vede k získání dovedností v mnoha oborech lidské cinnosti a zameruje se predevším na praktické pracovní dovednosti a návyky. Cílem mé diplomové práce bylo ...
Předmět praktické činnosti (Člověk a svět práce) je oblastí, která vede k získání dovedností v mnoha oborech lidské činnosti a zaměřuje se především na praktické pracovní dovednosti a návyky. Cílem mé diplomové práce bylo ...
Předmět praktické činnosti (Člověk a svět práce) je oblastí, která vede k získání dovedností v mnoha oborech lidské činnosti a zaměřuje se především na praktické pracovní dovednosti a návyky. Cílem mé diplomové práce bylo ...
Možnosti rozvoje tvořivosti žáků speciálních škol v prakticky zaměřených předmětech
Opportunities for the Development of the Creativity of Pupils at Special Schools in Practically-oriented Subjects
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vodáková, Jitka
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 21. 05. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Ve své diplomové práci jsem se zaměřila na rozvoj nonverbální tvořivosti u žáků základní školy praktické. V první části mé diplomové práce se věnuji teoretickým východiskům. Druhá, praktická část je postavena na experimentu, ...
In my final thesis at the university I have been concentrating on non-verbal creativivity of pupils in the 'Primary Practical Shool'. In the first section of my final work I described the current theories of departures. ...
In my final thesis at the university I have been concentrating on non-verbal creativivity of pupils in the 'Primary Practical Shool'. In the first section of my final work I described the current theories of departures. ...
Faktory ovlivňující využití ICT v práci pedagogických pracovníků předškolních zařízení a učitelů ZŠ
The Factors influencing the Use of ICT in the Work of Pedagogical Workers on a Pre-school and Teachers in a Primary School
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Černochová, Miroslava
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 21. 05. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato práce se zabývá výsledky výzkumu, podle něhož mohou být čeští učitelé rozděleni do pěti skupin podle jejich vztahu k ICT. Ověřuje teorii Difuse inovací E. M. Rogerse. Práce je dále zaměřena na problematiku vztahu mezi ...
This project concerns the preliminary results of research which aims to examine and potentially confirm the Individual Innovativeness Theory, according to E. M. Rogers` typology, which states that Czech teachers can be ...
This project concerns the preliminary results of research which aims to examine and potentially confirm the Individual Innovativeness Theory, according to E. M. Rogers` typology, which states that Czech teachers can be ...
Využití počítače v mateřské škole
Use of Computers in Nursery Schools
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Fialová, Irena
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 24. 05. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Vzdělávací programy pro předměty zaměřené na technickou a informační výchovu v 6.-9. ročníku ZŠ
Educational Programmes for Technical and Information Subjects for the 6th to 9th Grades of Primary School
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vodáková, Jitka
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 30. 01. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce seznamuje se vznikem a vývojem předmětu Praktické činnosti a popisuje jeho proměnu ve vzdělávací oblast Člověk a svět práce. Obsahuje i zmínku o vzdělávacích systémech ve vybraných cizích zemích. Charakterizuje ...
Práce seznamuje se vznikem a vývojem předmětu Praktické činnosti a popisuje jeho proměnu ve vzdělávací oblast Člověk a svět práce. Obsahuje i zmínku o vzdělávacích systémech ve vybraných cizích zemích. Charakterizuje ...
Práce seznamuje se vznikem a vývojem předmětu Praktické činnosti a popisuje jeho proměnu ve vzdělávací oblast Člověk a svět práce. Obsahuje i zmínku o vzdělávacích systémech ve vybraných cizích zemích. Charakterizuje ...