Hledat
Zobrazují se záznamy 1-9 z 9
Dělitelnost v 6. a 7. ročníku - učebnice a znalosti žáků
Divisibility in 6th and 7th grade - textbooks and knowledge of pupils
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pilous, Derek
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 09. 01. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Ve své diplomové práci Dělitelnosti v 6. a 7. ročníku - učebnice a znalosti žáků se zabývám různými aspekty výuky tohoto tématu na základních školách. Tato práce je rozdělena do tří kapitol. Zatímco první kapitola se věnuje ...
My theses called Divisibility at second grade - textbooks and knowledge of the pupils is devoted to different aspects of schooling of this topic at elementary schools. This work is divided into three chapters. Whilst the ...
My theses called Divisibility at second grade - textbooks and knowledge of the pupils is devoted to different aspects of schooling of this topic at elementary schools. This work is divided into three chapters. Whilst the ...
Zavádění obsahu mnohoúhelníků, zejména metodou uvolňování parametru, v primární škole
Introducing the area of polygons, particularly by method of releasing parameter in primary schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kloboučková, Jaroslava
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 12. 01. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato práce se zabývá popisem konstruktivisticky vedené výuky matematiky ve třetím ročníku základní školy se zaměřením na geometrii a konkrétně na jeden ze způsobů zavádění obsahu obecného trojúhelníku, který vyjadřuje vztah ...
This thesis deals with the description of constructive approach to teaching mathematics in the third grade of primary school. Teaching mathematics is focused on geometry, specifically on one way of introducing the area of ...
This thesis deals with the description of constructive approach to teaching mathematics in the third grade of primary school. Teaching mathematics is focused on geometry, specifically on one way of introducing the area of ...
Využití programu GeoGebra v konstrukčních úlohách na druhém stupni ZŠ
Beneficial utilisation of GeoGebra software in geometric constructions at the lower secondary level of basic school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Holíková, Marie
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 09. 01. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá využitím programu GeoGebra ve výuce ma- tematiky, konkrétně v tématu konstrukce trojúhelník·. Cílem práce bylo na- vrhnout přípravu na hodiny výuky konstrukce trojúhelník· s využitím pro- gramu ...
Číselná osa a její chápání u žáků základní školy
Number Line and its Understanding by Primary School Pupils
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vondrová, Naďa
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 22. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis deals with the number line as a tool to improve pupil's understanding of various mathematical concepts, structures, properties and algorithms. The aim of the thesis is to determine how are lower secondary ...
Diplomová práce se zabývá číselnou osou jako prostředkem, který může zlepšit žákovo chápání mnohých matematických pojmů, struktur, vlastností a algoritmů. Cílem práce je zjistit, jak dokáží žáci 2. stupně ZŠ pracovat na ...
Diplomová práce se zabývá číselnou osou jako prostředkem, který může zlepšit žákovo chápání mnohých matematických pojmů, struktur, vlastností a algoritmů. Cílem práce je zjistit, jak dokáží žáci 2. stupně ZŠ pracovat na ...
Výrazy s proměnnou v učivu základní školy
Expressions with variables in primary mathematics
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vondrová, Naďa
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 13. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na výuku výrazů s proměnnou v osmém ročníku základní školy a je rozdělena na teoretickou, přípravnou a experimentální část. V teoretické části je uvedena stručná charakteristika cílů výuky výrazů ...
The thesis is focused on the teaching of variable expressions at the eighth grade of elementary school and is divided into the theoretical, preparatory and experimental part. The theoretical part contains a short description ...
The thesis is focused on the teaching of variable expressions at the eighth grade of elementary school and is divided into the theoretical, preparatory and experimental part. The theoretical part contains a short description ...
Vliv hraní hry Abaku na početní dovednosti žáků a jejich porozumění matematickým operacím
The influence of playing Abaku game on pupils' numerical skills and their understanding of mathematical operations
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vondrová, Naďa
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 13. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This thesis focuses on the Abaku game. Abaku is a game with numbers similar to Scrabble. The aim of the thesis was to find out whether there is a relation between playing the Abaku game and pupils' numerical skills and ...
Práce se zabývá hrou Abaku. Abaku je hra s čísly podobná hře Scrabble. Cílem práce bylo zjistit, zda existuje vztah mezi hraním hry Abaku a početními dovednostmi žáků a jejich porozuměním matematickým operacím. Testováno ...
Práce se zabývá hrou Abaku. Abaku je hra s čísly podobná hře Scrabble. Cílem práce bylo zjistit, zda existuje vztah mezi hraním hry Abaku a početními dovednostmi žáků a jejich porozuměním matematickým operacím. Testováno ...
Chápání vztahu části a celku u žáků na druhém stupni základní školy
Understanding the part to whole relationship within primary school pupils of the sixth to ninth grade
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Novotná, Jarmila
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 22. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This master thesis deals with middle school pupils and their comprehension of Part-whole theory within the area of Mathematics. The theory section is divided into five parts. The first part presents sets of knowledge and ...
Ve své diplomové práci se zabývám problematikou porozumění žáků na druhém stupni základních škol tématu Celek a jeho část. Teoretická část je rozdělena do pěti kapitol. První kapitola je zaměřena na souhrn znalostí a ...
Ve své diplomové práci se zabývám problematikou porozumění žáků na druhém stupni základních škol tématu Celek a jeho část. Teoretická část je rozdělena do pěti kapitol. První kapitola je zaměřena na souhrn znalostí a ...
Symetrický a asymetrický kontext slovních úloh a jeho vliv na úspěšnost žáků a jejich chyby
Symmetric and asymmetric context of word problems and its influence on the success of pupils' and on the types of their mistakes
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vondrová, Naďa
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 13. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce se zabývá souvislostí mezi formulací matematických slovních úloh a jejich správným pochopením u žáků. Hlavní pozornost je věnována sémantickým vodítkům přítomným v zadání slovní úlohy. Práci lze rozdělit na dvě části. ...
The thesis deals with the connection between the way the mathematical word problems are formulated and their being understood correctly by the pupils. The main focus is on the semantic cues present in the assignment of the ...
The thesis deals with the connection between the way the mathematical word problems are formulated and their being understood correctly by the pupils. The main focus is on the semantic cues present in the assignment of the ...
Práce s číselnými a algebraickými výrazy na základní škole
Working with numerical and algebraic expression in the compulsory education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Novotná, Jarmila
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 22. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Název práce: Práce s číselnými a algebraickými výrazy na základní škole Autor: Bc. Lenka Pantůčková Katedra: Katedra matematiky a didaktiky matematiky Vedoucí práce: Prof. RNDr. Jarmila Novotná, CSc. Diplomová práce se ...
Title: Working with numerical and algebraic expressions in the compulsory education Author: Bc. Lenka Pantůčková Department: Department of Mathametics and Mathematical Education Supervisor: Prof. RNDr. Jarmila Novotná, ...
Title: Working with numerical and algebraic expressions in the compulsory education Author: Bc. Lenka Pantůčková Department: Department of Mathametics and Mathematical Education Supervisor: Prof. RNDr. Jarmila Novotná, ...