Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Utváření představ a osvojování vybraných konceptů používaných při sestavování programů s testovacími podmínkami na 1. stupni ZŠ
Examining the formation of ideas and learning about some programming concepts in the primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Černochová, Miroslava
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 10. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis maps pupils' understanding about a functional principle of using commands along with testing conditions (IF, IF - THEN, REPEAT - UNTIL, etc.) when creating algorithms. The main aim of the thesis is to ...
Diplomová práce se zabývá představami žáků o smyslu a funkčním principu použití příkazů s testovacími podmínkami při sestavování algoritmů. Hlavním cílem diplomové práce je na základě teoretických východisek navrhnout ...
Diplomová práce se zabývá představami žáků o smyslu a funkčním principu použití příkazů s testovacími podmínkami při sestavování algoritmů. Hlavním cílem diplomové práce je na základě teoretických východisek navrhnout ...
Video jako nástroj podporující inkluzi na střední škole
Video as a didactic aid for inclusion on secondary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Brdička, Bořivoj
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 28. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: V rámci této diplomové práce byl metodou akčního výzkumu sledován vliv využití video tutoriálů v porovnání s textovými návody. Zvoleným vyučovacím obsahem bylo programování, přičemž jako výukové cíle byly využity: program ...
This diploma thesis compares (through the method of action research) the impact of using video tutorials with text manuals. The chosen content represented the programming by means of KODU Game Lab with text manuals and ...
This diploma thesis compares (through the method of action research) the impact of using video tutorials with text manuals. The chosen content represented the programming by means of KODU Game Lab with text manuals and ...
Rozvoj algoritmického myšlení žáků ZŠ ve výuce informaticky zaměřených předmětů s využitím SCRATCH
The development of algorithmic thinking in elementary school pupils using the SCRATCH programming tool
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Černochová, Miroslava
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 10. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The diploma thesis deals with problems of algorithmization and programming at elementary schools. It examines the influence of teaching the basics of programming in Scratch on the development of pupils' algorithmic thinking ...
Diplomová práce se zabývá problematikou algoritmizace a programování na základních školách. Zkoumá vliv výuky základů programování ve Scratch na rozvoj algoritmického myšlení žáků a jejich schopnost rozvíjet logické myšlení ...
Diplomová práce se zabývá problematikou algoritmizace a programování na základních školách. Zkoumá vliv výuky základů programování ve Scratch na rozvoj algoritmického myšlení žáků a jejich schopnost rozvíjet logické myšlení ...