Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 50
Využití individuálně vzdělávacího plánu u žáků se specifickými poruchami učení
Application of the Individual Education Programme in education of pupils with specific learning disabilities
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Felcmanová, Lenka
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 03. 06. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Název: Využití individuálně vzdělávacího plánu u žáků se specifickými poruchami učení. Autor: Anna Čápová Katedra: Katedra speciální pedagogiky Vedoucí práce: Mgr. Lenka Felcmanová Abstrakt: V bakalářské práci s názvem ...
Title: Utilisation of the Individual Education Programme for students with dyslexia Author: Anna Čápová Department: Departement of Special Education Supervisor: Mgr. Lenka Felcmanová Abstract: The main goal in this thesis ...
Title: Utilisation of the Individual Education Programme for students with dyslexia Author: Anna Čápová Department: Departement of Special Education Supervisor: Mgr. Lenka Felcmanová Abstract: The main goal in this thesis ...
Diagnostika školní zralosti
School adulthood diagnostics
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Felcmanová, Lenka
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 15. 09. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diagnostika školní zralosti Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na problematiku školní zralosti a její diagnostiku u dětí v předškolním věku. V teoretické části jsou obsaženy základní informace o vývoji dítěte v předškolním ...
School adulthood diagnostics Abstract: This thesis is devoted to the topic school adulthood and its diagnostics by the children in the pre-school age. In the theoretic part there are included basic information about the ...
School adulthood diagnostics Abstract: This thesis is devoted to the topic school adulthood and its diagnostics by the children in the pre-school age. In the theoretic part there are included basic information about the ...
Sebepojetí žáků se specifickými poruchami učení na základní škole
Self-concept of students with learning disabilities in primary school
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Felcmanová, Lenka
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 30. 05. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: NÁZEV: Sebepojetí žáků se specifickými poruchami učení na základní škole AUTOR: Alžběta Kosíková KATEDRA: Katedra speciální pedagogiky VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. Lenka Felcmanová ABSTRAKT: Bakalářská práce je věnována sebepojetí ...
TITLE: Self-concept of students with learning disabilities in primary school AUTHOR: Alžběta Kosíková DEPARTMENT: Department of Special education SUPERVISOR: Mgr. Lenka Felcmanová ABSTRACT: This thesis deals with self-concept ...
TITLE: Self-concept of students with learning disabilities in primary school AUTHOR: Alžběta Kosíková DEPARTMENT: Department of Special education SUPERVISOR: Mgr. Lenka Felcmanová ABSTRACT: This thesis deals with self-concept ...
Podmínky studia osob se zrakovým postižením na vysokých školách
Study conditions of persons with visual impairment at universities
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Květoňová, Lea
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 05. 06. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: 88 Abstrakt Prostudovaná diplomová práce se zaměřila na oblast terciárního vzdělávání, konkrétně bylo jejím cílem prozkoumat studijní podmínky vysokoškolských studentů se zrakovým postižením. Základem bylo studium odborné ...
89 Abstract This examined diploma thesis focuses on the sphere of tertiary education and its aim was especially to examine the study conditions of university students with visual impairment. The basis was to study professional ...
89 Abstract This examined diploma thesis focuses on the sphere of tertiary education and its aim was especially to examine the study conditions of university students with visual impairment. The basis was to study professional ...
Canisterapie jako podpůrný činitel při rozvoji sociálních dovedností a komunikace u dětí s poruchou autistického spektra
Canine assisted therapy, a support in the development of social skills and communication of children with autism spectrum disorder
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Květoňová, Lea
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 16. 09. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá canisterapií jako podpůrným činitelem při rozvoji sociálních dovedností a komunikace u dětí s poruchou autistického spektra a vychází ze studia odborné literatury a analýzy poznatků vlivu této ...
SUMMARY: This thesis deals with canine assisted therapy as a support in the development of social skills and communication of children with autism spectrum disorder and is based on the professional literature and analysis ...
SUMMARY: This thesis deals with canine assisted therapy as a support in the development of social skills and communication of children with autism spectrum disorder and is based on the professional literature and analysis ...
Testové materiály využívané v logopedické intervenci
Test materials used in logopedics intervention
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Durdilová, Lucie
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 30. 05. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Inkluzivní vzdělávání dětí cizinců v mateřské škole se zaměřením na rozvoj komunikačních dovedností
Inclusive education of foreign children in kindergarten with focus on the development of communication skills
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Durdilová, Lucie
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 30. 05. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Přednosti a omezení kochleárního implantátu
Benefits and limitations of cochlear implant
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hádková, Kateřina
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 19. 09. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Vlastimila Hradecká a cesta k Naději
Vlastimila Hradecká
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mužáková, Monika
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 26. 05. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: NÁZEV: Vlastimila Hradecká a cesta k Naději AUTOR: Bc. et Bc. Marie Jará KATEDRA: Katedra speciální pedagogiky Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. Monika Mužáková, Ph.D. ABSTRAKT: Diplomová ...
TITLE: Vlastimila Hradecka and the way to Naděje AUTHOR: Bc. et Bc. Marie Jará DEPARMENT: Department of Special Education of Faculty of education Charles University in Prague SUPERVISOR: PhDr. Monika Mužáková, Ph.D. ABSTRACT: ...
TITLE: Vlastimila Hradecka and the way to Naděje AUTHOR: Bc. et Bc. Marie Jará DEPARMENT: Department of Special Education of Faculty of education Charles University in Prague SUPERVISOR: PhDr. Monika Mužáková, Ph.D. ABSTRACT: ...
Porovnání jednotlivých jazykových rovin u dětí předškolního věku a jejich vzájemné prolínání
Comparison of different language levels at preschool age and their mutual penetration
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klenková, Jiřina
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 30. 05. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Bakalářská práce si klade za cíl analyzovat rozvoj jednotlivých jazykových rovin u dětí předškolního věku. Teoretická část se zabývá psychomotorickým vývojem, komunikací, narušenou komunikační schopností a rozvojem ...
The main aim of this Bachelor's thesis is to analyse the development of particular language levels in preschool children. The theoretical part deals with the psychomotor development, communication, impaired communication ...
The main aim of this Bachelor's thesis is to analyse the development of particular language levels in preschool children. The theoretical part deals with the psychomotor development, communication, impaired communication ...