Hledat
Zobrazují se záznamy 1-9 z 9
Hudební výchova na waldorfské škole - školní vzdělávací program
The music education in the waldorf school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Herden, Jaroslav
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 20. 05. 2008
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: V uplynulých letech jsem měla možnost podílet se na tvorbě školního vzdělávacího programu waldorfských škol. Během práce vystoupila jistá úskalí, která bylo třeba řešit. Kromě obtíží spojených s pochopením nové koncepce ...
V uplynulých letech jsem měla možnost podílet se na tvorbě školního vzdělávacího programu waldorfských škol. Během práce vystoupila jistá úskalí, která bylo třeba řešit. Kromě obtíží spojených s pochopením nové koncepce ...
V uplynulých letech jsem měla možnost podílet se na tvorbě školního vzdělávacího programu waldorfských škol. Během práce vystoupila jistá úskalí, která bylo třeba řešit. Kromě obtíží spojených s pochopením nové koncepce ...
Práce s nadanými dětmi v přípravných odděleních ZUŠ
Work with talented children in preparatory detachment of basic artistic schools
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kodejška, Miloš
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 22. 05. 2008
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Výběr písní k progresivnímu systému intonačních prvků v hudební výchově na 1. stupni ZŠ
Selection of Songs to Progressiv System of Information Elements in Primary Music Education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Váňová, Hana
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 16. 01. 2008
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: V našem hudebním systému se děti učí pěveckému projevu trojí cestou. Nápodobou slyšeného neboli vokální imitací, vokální intonací a vokální improvizací neboli tvořivostí. Často se však ve školní praxi dochází záměně vokální ...
V našem hudebním systému se děti učí pěveckému projevu trojí cestou. Nápodobou slyšeného neboli vokální imitací, vokální intonací a vokální improvizací neboli tvořivostí. Často se však ve školní praxi dochází záměně vokální ...
V našem hudebním systému se děti učí pěveckému projevu trojí cestou. Nápodobou slyšeného neboli vokální imitací, vokální intonací a vokální improvizací neboli tvořivostí. Často se však ve školní praxi dochází záměně vokální ...
Hlasová výchova v hodinách hudební výchovy na gymnáziích
Vocal education in the music education on secondary schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Volavá, Iva
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 27. 05. 2008
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Při realizaci této diplomové práce jsem se setkala s různým přístupem vedení hlasové výchovy na gymnáziích. Tento přístup je velmi diferenciovaný. Pedagogové většinou vychází z vlastního vzdělání, schopností a zkušeností. ...
Při realizaci této diplomové práce jsem se setkala s různým přístupem vedení hlasové výchovy na gymnáziích. Tento přístup je velmi diferenciovaný. Pedagogové většinou vychází z vlastního vzdělání, schopností a zkušeností. ...
Při realizaci této diplomové práce jsem se setkala s různým přístupem vedení hlasové výchovy na gymnáziích. Tento přístup je velmi diferenciovaný. Pedagogové většinou vychází z vlastního vzdělání, schopností a zkušeností. ...
Aranžování pro školní soubor - dechový orchestr
Arrangements for School Brass Orchestra
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Herden, Jaroslav
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 22. 01. 2008
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce pojednává o historickém vývoji dechových hudeb v období od zakládání orchestrů rakousko-uherské armády v 19. století přes vývoj orchestrů vojenských a civilních dechových hudeb v průběhu 20. století až po ...
Diplomová práce pojednává o historickém vývoji dechových hudeb v období od zakládání orchestrů rakousko-uherské armády v 19. století přes vývoj orchestrů vojenských a civilních dechových hudeb v průběhu 20. století až po ...
Diplomová práce pojednává o historickém vývoji dechových hudeb v období od zakládání orchestrů rakousko-uherské armády v 19. století přes vývoj orchestrů vojenských a civilních dechových hudeb v průběhu 20. století až po ...
Jazz as a Historical Phenomenon and its Influence Classical Music
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kittnarová, Olga
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 28. 05. 2008
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: In my thesis i analyze the history of jazz, since the time of the slavery, and Ii follow how the African American people from various locations and tribes were forced to go in America to work. I divide each period, starting ...
Ve své diplomové práci rozebírám dějiny jazzu od dob otroctví a sleduji, jak byli Afričané různých lokalit a kmenu donuceni pracovat v Americe. v y/ ^ Rozděluji jednotlivé epochy, začínám chronologicky a vysveduji, jak ...
Ve své diplomové práci rozebírám dějiny jazzu od dob otroctví a sleduji, jak byli Afričané různých lokalit a kmenu donuceni pracovat v Americe. v y/ ^ Rozděluji jednotlivé epochy, začínám chronologicky a vysveduji, jak ...
Problematika výběru dětí do ZUŠ a do ZŠ s RVHV.
The selection of children in the music schools.
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Tichá, Alena
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 20. 05. 2008
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The thesis called Problems of accepting children to a school of arts or a primary school with extended music education discusses testing of musical abilities. The first chapter defines the two school types as institutions ...
Diplomová práce s názvem Problematika výběru dětí do Základní umělecké školy a do základní školy s rozšířenou výukou hudební výchovy se zabývá především analýzou prověrek hudebnosti. V první kapitole jsou charakterizovány ...
Diplomová práce s názvem Problematika výběru dětí do Základní umělecké školy a do základní školy s rozšířenou výukou hudební výchovy se zabývá především analýzou prověrek hudebnosti. V první kapitole jsou charakterizovány ...
Nové podněty k vytváření počítačových programů pro výuku intonace a sluchové výchovy
New stimulation for creating of computer programs in the sight singing
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Valášek, Marek
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 20. 05. 2008
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The aim of this diploma thesis is to introduce new stimuli to programmers of ear-training software. In the first part, a brief description of six already existing eartraining computer programs is given. The second part ...
Diplomová práce si klade za cíl dát programátorům nové podněty k tvorbě počítačových programů pro výuku intonace a sluchové výchovy. Konkrétně přináší návrh software, který umožňuje procvičování zpěvu ve vícehlasu. Pro ...
Diplomová práce si klade za cíl dát programátorům nové podněty k tvorbě počítačových programů pro výuku intonace a sluchové výchovy. Konkrétně přináší návrh software, který umožňuje procvičování zpěvu ve vícehlasu. Pro ...
Muzikál a jeho uplatnění v hudební výchově
A musical and its realization in music teaching
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Volavá, Iva
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 22. 01. 2008
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: V první části své diplomové práci jsem se pokusila na základě mých získaných poznatků v daném oboru charakterizovat muzikál , jeho formální stránku a vývoj jak ve světovém, tak v českém měřítku. V této souvislosti jsem ...
Firstly, I have tried to represent a musical as a whole, capturing its formality and historical development from both points of view; the international and the domestic ones. Additionally, I have focused on the contemporary ...
Firstly, I have tried to represent a musical as a whole, capturing its formality and historical development from both points of view; the international and the domestic ones. Additionally, I have focused on the contemporary ...