Hledat
Zobrazují se záznamy 1-7 z 7
Tiché čtení s porozuměním u žáků 5. ročníků
Silent reading comprehension among pupils at the fifth grade of basic schools
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 03. 04. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Předkládaná diplomová práce se zabývá zmapováním modu tichého čtení s porozuměním u žáků pátých ročníků. Práce je tradičně rozdělena na dvě části - na část teoretickou a empirickou. V teoretické části se práce zabývá teorií ...
My thesis is about mapping of silent reading mode with understanding among students at five grade of basic school. The thesis is divided into two parts - the theoretical part and empiric part. In the theoretical part the ...
My thesis is about mapping of silent reading mode with understanding among students at five grade of basic school. The thesis is divided into two parts - the theoretical part and empiric part. In the theoretical part the ...
Spokojenost a stabilita manželství v závislosti na způsobu seznámení: online vs. offline
Satisfaction and stability in a marriage: does it matter if you have met online or offline?
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 28. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce se zabývá spokojeností a stabilitou manželství v letech 2005-2015 v České republice. Cílem je porovnat, zda má způsob seznámení (online, nebo offline) vliv na vnímanou spokojenost ve vztahu a jeho stabilitu vyjádřenou ...
The master thesis looks at marital satisfaction and stability in Czech marriages between 2005 and 2015. The aim of the thesis was to find out whether meeting your spouse online or offline affects marital satisfaction and ...
The master thesis looks at marital satisfaction and stability in Czech marriages between 2005 and 2015. The aim of the thesis was to find out whether meeting your spouse online or offline affects marital satisfaction and ...
Role kresby postavy v orientačním testu školní zralosti
The Role of Human Figure in Indicative Test of School maturity
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klusák, Miroslav
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 11. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The thesis deals with the role of drawing of a human figure in Jirásek's Orientation Test of school maturity. The aim is to contribute to the development of theory of tested abilities. Empirical material consists of the ...
Rigorózní práce pojednává o roli kresby mužské postavy v Jiráskově Orientačním testu školní zralosti. Cílem práce je příspěvek k rozvoji teorie testovaných schopností. Empirickým materiálem jsou výkony dětí předškolního ...
Rigorózní práce pojednává o roli kresby mužské postavy v Jiráskově Orientačním testu školní zralosti. Cílem práce je příspěvek k rozvoji teorie testovaných schopností. Empirickým materiálem jsou výkony dětí předškolního ...
Diagnostika časové perspektivy u středoškolské mládeže
Diagnostic of Time Perspective in High School Students
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 05. 12. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Dizertační práce se zabývá vztahem k budoucnosti u středoškolských studentů a diagnostickými možnostmi tohoto fenoménu. V teoretické části popisujeme filosofické a především psychologické pojetí času. Zaměřujeme se na ...
This disertation thesis thematize the relationship to the future in high school students' and the diagnostic possibilities of this phenomena. We will describe the philosophical and primarily the psychological conception ...
This disertation thesis thematize the relationship to the future in high school students' and the diagnostic possibilities of this phenomena. We will describe the philosophical and primarily the psychological conception ...
Kognitivní, emocionální a behaviorální dimenze strachu v úkolových situacích v matematice
Cognitive, emotional and behavioral dimension of test anxiety in school task situations in mathematics
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pavelková, Isabella
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 05. 02. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Test anxiety is a phenomenon that can be commonly encountered at school. Test anxiety can be seen as a substantial non-intellectual factor affecting the quality of pupils' school work. In the literature we can find a form ...
Žákovský strach a úzkost jsou jevem, se kterým se běžně můžeme ve školním prostředí setkat a který může představovat podstatný mimointelektový faktor ovlivňující kvalitu školní práce žáků. V odborné literatuře se můžeme ...
Žákovský strach a úzkost jsou jevem, se kterým se běžně můžeme ve školním prostředí setkat a který může představovat podstatný mimointelektový faktor ovlivňující kvalitu školní práce žáků. V odborné literatuře se můžeme ...
Možnosti tréninku pracovní paměti
Options of Working Memory Training
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Páchová, Anna
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 11. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The theme of this diploma thesis is the possibilities of working memory training. From the analysis of nowadays literature we found out that the field of stimulus material (witch is contained in training programs) has not ...
Tématem této práce jsou možnosti tréninku pracovní paměti. V rámci analýzy stávající literatury vyplynulo, že oblast, týkající se podnětového materiálu (s kterým je v tréninkových programech pracováno), je poměrně neprobádaná. ...
Tématem této práce jsou možnosti tréninku pracovní paměti. V rámci analýzy stávající literatury vyplynulo, že oblast, týkající se podnětového materiálu (s kterým je v tréninkových programech pracováno), je poměrně neprobádaná. ...
Problematický žák z pohledu učitele
Problematic pupil from the teacher's perspective
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 05. 12. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Název: Problematický žák z pohledu učitele Autor práce: Bc. et Bc. Nikola Sodomková Vedoucí práce: PhDr. Veronika Pavlas Martanová, Ph.D. Katedra: Psychologie Abstrakt Diplomová práce se věnuje oblasti problematického žáka ...
Title: Problematic pupil from the teacher's perspective Author: Bc. et Bc. Nikola Sodomková Supervisor: PhDr. Veronika Pavlas Martanová, Ph.D. Department: Psychology Abstract The diploma thesis deals with problematic pupils ...
Title: Problematic pupil from the teacher's perspective Author: Bc. et Bc. Nikola Sodomková Supervisor: PhDr. Veronika Pavlas Martanová, Ph.D. Department: Psychology Abstract The diploma thesis deals with problematic pupils ...