Hledat
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
Jak může základní škola motivovat žáky druhého stupně základní školy ke čtení?
How can secondary schools motivate their pupils to read?
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 22. 05. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Budování čtenářsky podnětného prostředí ve vybrané mateřské škole
Creating a stimulating environment for a reading in a kindergarten
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 08. 01. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Využití současné literatury ve školní družině s žáky přípravných tříd
Use of children literature in after-school club of pupils in pre-school year
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 07. 01. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Využití technik arteterapie při tvorbě vlastní obrázkové knihy - portfolia u dětí s různým typem postižení
The usage of the art therapy techniques during the creation of one's own picture book - portfolio for children with various types of disabilities
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 22. 05. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Rozvoj sebehodnocení u žáků v ISCED 2
Development of self-assessment with pupils in ESCED 2
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 22. 05. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen