Hledat
Zobrazují se záznamy 1-9 z 9
Speciálně pedagogická podpora dětí s porušeným binokulárním viděním
Special pedagogical support of the childern with defective binocular vision
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Květoňová, Lea
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 20. 05. 2008
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This thesis examines the situation in the field of special treatment for the children with diseased binocular vidion. Besides the theoretical part it also contains an overview of the selected insititutions in the Czech ...
Tato diplomová práce mapuje situaci v oblasti poskytování speciální péče dětem s porušeným binokulárním viděním. Kromě teoretické části obsahuje přehled vybraných zařízení pro nápravu poruch binokulárního vidění v České ...
Tato diplomová práce mapuje situaci v oblasti poskytování speciální péče dětem s porušeným binokulárním viděním. Kromě teoretické části obsahuje přehled vybraných zařízení pro nápravu poruch binokulárního vidění v České ...
Vzdělávání žáků s mentálním postižením a s více vadami
Students education with mental disabilities and other disfunctions
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Zemková, Jaroslava
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 21. 05. 2008
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Problems of education and possible socialization of individuals with mental disability to current legislation is analyzing in this desertation work. Basic ideas, characteristic of problems and development of care are ...
V diplomové práci je řešena problematika edukace a možné socializace jedinců s mentálním postižením a s více vadami s ohledem k současné legislativě. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, charakteristika problémů ...
V diplomové práci je řešena problematika edukace a možné socializace jedinců s mentálním postižením a s více vadami s ohledem k současné legislativě. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, charakteristika problémů ...
Psychóza a školní realita, (do)studovat s psychózou
Psychosis and school reality, how to learn with psychosis
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kucharská, Anna
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 01. 09. 2008
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tématem práce jsou obtíže při studiu a způsoby zvládání situace návratu ke studiu u mladých lidí s duševním onemocněním. Teoretická část uvádí čtenáře do problematiky schizofrenie a obtíží a deficitů, které vnáší do života ...
The subject of this thesis is difficulties with return to studies and the strategies of coping these situations of young people with serious mental illness. The theoretical part introduces the issue schizophrenia. It ...
The subject of this thesis is difficulties with return to studies and the strategies of coping these situations of young people with serious mental illness. The theoretical part introduces the issue schizophrenia. It ...
Tělesná výchova žáků s tělesným postižením na 1. stupni základní školy
Physical education for pupils with physical disability on the first grade of basic school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hájková, Vanda
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 19. 05. 2008
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: My dissertation occupies by physical education for pupils with physical disability. The aim of this dissertation is to chart the educational process at physical education of pupils with physical disability and compare ...
Diplomová práce se zabývá tělesnou výchovou žáků s tělesným postižením. Cílem práce je zmapovat tělovýchovný proces žáků s tělesným postižením a porovnání teorie se současnou praxí na školách. Teoretická část je věnována ...
Diplomová práce se zabývá tělesnou výchovou žáků s tělesným postižením. Cílem práce je zmapovat tělovýchovný proces žáků s tělesným postižením a porovnání teorie se současnou praxí na školách. Teoretická část je věnována ...
Tvorba školních vzdělávacích programů na základních školách praktických
Development of educational programmes in primary special schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Zemková, Jaroslava
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 21. 05. 2008
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The thesis deals with the subject of development of the school education programmes in the special schools. In the theoretical part I write about the conception of education, outline the history of the legislation of Czech ...
Diplomová práce je zaměřena na téma tvorby školních vzdělávacích programů na základních školách praktických. V teoretické části píši o tom, co je míněno pojmem vzdělávání, nastiňuji historii legislativy českého školství a ...
Diplomová práce je zaměřena na téma tvorby školních vzdělávacích programů na základních školách praktických. V teoretické části píši o tom, co je míněno pojmem vzdělávání, nastiňuji historii legislativy českého školství a ...
Sport jako součást výchovy a vzdělávání tělesně postižených
Movement like a part of education of invalid childern
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hájková, Vanda
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 19. 05. 2008
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The thesis refers about meaning of movement and sport in human life, especially it is focused on usage of the movement and the sport in education of invalid children. To implementation of the thesis I will use quantitative ...
Diplomová práce pojednává o významu pohybu a sportu pro život člověka, konkrétně se zaměřuje na využití pohybu a sportu ve výchově a vzdělávání dětí s tělesným postižením. K realizaci diplomové práce použiji kvantitativní ...
Diplomová práce pojednává o významu pohybu a sportu pro život člověka, konkrétně se zaměřuje na využití pohybu a sportu ve výchově a vzdělávání dětí s tělesným postižením. K realizaci diplomové práce použiji kvantitativní ...
Stárnoucí osoby s mentálním postižením žijící mimo rodinu kvalita jejich života a poskytovatelé sociálních služeb
Elderly persons with intellectual disabilities living outside the family The quality of life and the role of social service providers
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Strnadová, Iva
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 21. 05. 2008
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This thesis has been dedicated to the issues of aging of people with intellectual disabilities, in particular to the role of social services in this field. In Chapters 1 to 3, the author's focus will be on the aging of the ...
Tato diplomová práce je věnována problematice stárnutí osob s mentálním postižením, zejména roli sociálních služeb v této sféře. V kapitole 1 - 3 se autor zaměří na stárnutí společnosti obecně, dále na specifika stárnutí ...
Tato diplomová práce je věnována problematice stárnutí osob s mentálním postižením, zejména roli sociálních služeb v této sféře. V kapitole 1 - 3 se autor zaměří na stárnutí společnosti obecně, dále na specifika stárnutí ...
Sebepoškozující chování u mládeže
Self-inflicted trauma in young people
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šotolová, Eva
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 19. 05. 2008
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The self-inflicted trauma is a premeditated injury and harm caused to one self without the intention to kill one self. It exists in many forms out of which the cutting of one self, especially on the wrists and forearms, ...
Sebepoškozováni je záměrné poškozování a sebezraňováni sebe sama bez úmyslu se zabít. Může se vyskytovat v mnoha formách, přičemž mezi nejpoužívanější patří pořezávání se, nejčastěji na zápěstí a předloktí. S pojmem ...
Sebepoškozováni je záměrné poškozování a sebezraňováni sebe sama bez úmyslu se zabít. Může se vyskytovat v mnoha formách, přičemž mezi nejpoužívanější patří pořezávání se, nejčastěji na zápěstí a předloktí. S pojmem ...
Study on mainstream teachers'awareness of strategies to enhance social interaction among children with autism in Czech Republic
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Strnadová, Iva
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 05. 10. 2008
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: I he purpose of the study was to survey mainstream teachers to examine their awareness of strategies, in support of encouraging social interaction among children with autism. In addition, mainstream and special education ...
I he purpose of the study was to survey mainstream teachers to examine their awareness of strategies, in support of encouraging social interaction among children with autism. In addition, mainstream and special education ...
I he purpose of the study was to survey mainstream teachers to examine their awareness of strategies, in support of encouraging social interaction among children with autism. In addition, mainstream and special education ...