Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Sebereflexe studentů učitelství matematiky
Self-reflection of future mathematics teachers
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 06. 02. 2008
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: V teoretické části předkládané diplomové práce shrnuji dosavadní poznatky o profesi učitele, uvádím současné trendy v přípravném vzdělávání učitelů (PVU). Soustředím se především na tzv. reflektivní model PVU a možnosti ...
V teoretické části předkládané diplomové práce shrnuji dosavadní poznatky o profesi učitele, uvádím současné trendy v přípravném vzdělávání učitelů (PVU). Soustředím se především na tzv. reflektivní model PVU a možnosti ...
V teoretické části předkládané diplomové práce shrnuji dosavadní poznatky o profesi učitele, uvádím současné trendy v přípravném vzdělávání učitelů (PVU). Soustředím se především na tzv. reflektivní model PVU a možnosti ...
Učitelovy otázky ve vyučování matematice
Teacher's questions in the teaching of mathematics
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 02. 09. 2008
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá různými způsoby zkoumání otázek učitelů matematiky, především s ohledem na možný vliv těchto otázek na myšlenkové procesy žáků a kvalitu osvojovaného matematického poznání. Práce má dva ...
This diploma thesis studies various ways of observing mathematics teachers' questions, with particular respect to the possible influence of the questions on learners' cognitive processes and on the quality of acquired ...
This diploma thesis studies various ways of observing mathematics teachers' questions, with particular respect to the possible influence of the questions on learners' cognitive processes and on the quality of acquired ...
Rozvíjení prostorové představivosti pomocí modelování barevnými krychlemi
Developing space imagination using modelling with coloured cubes
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 06. 02. 2008
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Ve své diplomové práci se zabývám problémem prostorové představivosti. Ze své zkušenosti mohu říci, že jsme se v kapitolách o tělesech na základní škole zabývali převážně znázorňováním základních těles a výpočtem povrchů ...
Ve své diplomové práci se zabývám problémem prostorové představivosti. Ze své zkušenosti mohu říci, že jsme se v kapitolách o tělesech na základní škole zabývali převážně znázorňováním základních těles a výpočtem povrchů ...
Ve své diplomové práci se zabývám problémem prostorové představivosti. Ze své zkušenosti mohu říci, že jsme se v kapitolách o tělesech na základní škole zabývali převážně znázorňováním základních těles a výpočtem povrchů ...
Aktivity dětí při vytváření pojmu přirozené číslo
Children's activities when developing the concept of natural numbers
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 19. 03. 2008
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Výzkum začal v roce 2000 a v různé intenzitě probíhá dosud. Je zaměřen na problematiku budování představ žáka o přirozeném čísle v průběhu 1. ročníku prvního stupně ZŠ. Od svého počátku byl koncipován převážně jako výzkum ...
Výzkum začal v roce 2000 a v různé intenzitě probíhá dosud. Je zaměřen na problematiku budování představ žáka o přirozeném čísle v průběhu 1. ročníku prvního stupně ZŠ. Od svého počátku byl koncipován převážně jako výzkum ...
Výzkum začal v roce 2000 a v různé intenzitě probíhá dosud. Je zaměřen na problematiku budování představ žáka o přirozeném čísle v průběhu 1. ročníku prvního stupně ZŠ. Od svého počátku byl koncipován převážně jako výzkum ...