Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Poruchy učení v matematice a jejich reedukace na základní škole
Learning difficulties in mathematics and their re-education at the primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kloboučková, Jaroslava
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 21. 01. 2008
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce s názvem "Poruchy učení v matematice a jejich reedukace na základní škole" je zaměřena na studium obtíží v matematice, které se objevují u žáků prvních až devátých ročníků. Práce je rozdělena do tří hlavních ...
Diplomová práce s názvem "Poruchy učení v matematice a jejich reedukace na základní škole" je zaměřena na studium obtíží v matematice, které se objevují u žáků prvních až devátých ročníků. Práce je rozdělena do tří hlavních ...
Diplomová práce s názvem "Poruchy učení v matematice a jejich reedukace na základní škole" je zaměřena na studium obtíží v matematice, které se objevují u žáků prvních až devátých ročníků. Práce je rozdělena do tří hlavních ...
Matematický e-learningový kurz v systému Moodle
Mathematical e-learning course in the Moodle system
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vondrová, Naďa
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 21. 01. 2008
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá e-learningem a tvorbou matematických e-learningových kurzů v systému Moodle. Hlavním cílem je vytvořit e-learningový kurz s matematickým příběhem a informovat o systému Moodle. První část ...
This Diploma Thesis focuses on e-leaming and the creation of mathematical e-learning courses in the Moodle system. The key objective is to create an e-learning course with a mathematical story and to inform about the Moodle ...
This Diploma Thesis focuses on e-leaming and the creation of mathematical e-learning courses in the Moodle system. The key objective is to create an e-learning course with a mathematical story and to inform about the Moodle ...
Od žákyně k učitelce na hodinách matematiky
Pupil becoming a teacher with particular view to mathematics
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejný, Milan
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 13. 05. 2008
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: V diplomové práci na téma "Od žákyně učitelce na hodinách matematiky" se snažím mapovat svou vlastní zkušenost s matematikou a učitele, kteří mi matematiku předkládali. Dále se zabývám zkoumáním kognitivních procesů žáků ...
In the diploma thesis "From a pupil to the teacher on Math lessons" I would like to survey my experiences with Math and teachers, which thought me. I survey cognitive pupils thought process by answer of verbal excercise ...
In the diploma thesis "From a pupil to the teacher on Math lessons" I would like to survey my experiences with Math and teachers, which thought me. I survey cognitive pupils thought process by answer of verbal excercise ...