Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 76
Copingové strategie u nudy
Boredom Coping strategies
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pavelková, Isabella
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 23. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce se zabývá efektivitou různých typů copingových strategií u nudy a prověřuje jejich souvislost s některými motivačními, postojovými a volními charakteristikami u žáků střední školy. V teoretické části je nastíněn obraz ...
The thesis concerns the effectiveness of different types of boredom coping strategies and examines the relationship between them and some of the motivational, attitudinal and volitional characteristics in high school ...
The thesis concerns the effectiveness of different types of boredom coping strategies and examines the relationship between them and some of the motivational, attitudinal and volitional characteristics in high school ...
Vyprávění dětí školního věku - jejich folkstories
The folkstories of school-age children
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klusák, Miroslav
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 18. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Pohled žáků druhého stupně na ideál učitele / učitelky.
The view to an ideal teacher on secondary school
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pavlas Martanová, Veronika
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 01. 06. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Tiché čtení s porozuměním u žáků 5. ročníků
Silent reading comprehension among pupils at the fifth grade of basic schools
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 03. 04. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Předkládaná diplomová práce se zabývá zmapováním modu tichého čtení s porozuměním u žáků pátých ročníků. Práce je tradičně rozdělena na dvě části - na část teoretickou a empirickou. V teoretické části se práce zabývá teorií ...
My thesis is about mapping of silent reading mode with understanding among students at five grade of basic school. The thesis is divided into two parts - the theoretical part and empiric part. In the theoretical part the ...
My thesis is about mapping of silent reading mode with understanding among students at five grade of basic school. The thesis is divided into two parts - the theoretical part and empiric part. In the theoretical part the ...
Strategie užívané při řešení úloh měřících pracovní paměť
Strategies used to solve working memory tasks
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Páchová, Anna
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 18. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Working memory training is a very popular subject in nowadays literature, but processes that underlie the process of task solving have not been researched much. The aim of this work is to find strategies that are used when ...
Trénink pracovní paměti je poměrně populární téma, avšak procesy, které se dějí během řešení paměťových úloh, jsou popsány velmi málo. Tématem této bakalářské práce je proto zmapovat strategie, používané při řešení úloh ...
Trénink pracovní paměti je poměrně populární téma, avšak procesy, které se dějí během řešení paměťových úloh, jsou popsány velmi málo. Tématem této bakalářské práce je proto zmapovat strategie, používané při řešení úloh ...
Osobnostní psychopatologie měřená alternativním modelem pro DSM-V
Personality psychopathology measured by alternative model of DSM-V
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Preiss, Marek
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 05. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The DSM-5 Alternative Personality Disorder Model includes Personality Inventory for DSM-5 (PID-5) that assess 25 specific personality traits in 5 domains. The aim of this thesis was to evaluate the method and its clinical ...
Součástí alternativního modelu DSM-5 pro poruchy osobnosti je Osobnostní inventář pro DSM-5 (PID-5), který zkoumá 25 specifických osobnostních rysů v 5 zastřešujících doménách. Cílem práce bylo zhodnotit metodu a její ...
Součástí alternativního modelu DSM-5 pro poruchy osobnosti je Osobnostní inventář pro DSM-5 (PID-5), který zkoumá 25 specifických osobnostních rysů v 5 zastřešujících doménách. Cílem práce bylo zhodnotit metodu a její ...
Problematický žák z pohledu učitele
Problematic pupil from the teacher's perspective
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pavlas Martanová, Veronika
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 23. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Název: Problematický žák z pohledu učitele Autor práce: Bc. et Bc. Nikola Sodomková Vedoucí práce: PhDr. Veronika Pavlas Martanová, Ph.D. Katedra: Psychologie Abstrakt Diplomová práce se věnuje oblasti problematického žáka ...
Title: Problematic pupil from the teacher's perspective Author: Bc. et Bc. Nikola Sodomková Supervisor: PhDr. Veronika Pavlas Martanová, Ph.D. Department: Psychology Abstract The diploma thesis deals with problematic pupils ...
Title: Problematic pupil from the teacher's perspective Author: Bc. et Bc. Nikola Sodomková Supervisor: PhDr. Veronika Pavlas Martanová, Ph.D. Department: Psychology Abstract The diploma thesis deals with problematic pupils ...
Proces osvojování psaného jazyka dítětem předškolního věku (případová studie)
The process of acquiring written language in the pre - school age (case study)
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Viktorová, Ida
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 09. 01. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Během dlouhodobého pozorování dítěte v průběhu předškolního období jsem se pokusila blíže nahlédnout na způsob, jakým dítě v tomto věku vstupuje do světa psané kultury. Ve své studii jsem se inspirovala přístupem E. ...
During the long-term observation of the child in his pre-school age, I tried to look closer at the way a child enters the world of written culture. Inspired by E. Ferreiro's approach, I focused on the child himself and his ...
During the long-term observation of the child in his pre-school age, I tried to look closer at the way a child enters the world of written culture. Inspired by E. Ferreiro's approach, I focused on the child himself and his ...
Strachy v období dospívání
Fears in adolescence
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Presslerová, Pavla
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 05. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The topic of this diploma thesis is Fears in adolescence. The aim of this work was to explore what are the fears of adolescents and how they cope with them. Attention is also paid to the topic of communication on the subject ...
Tématem předkládané diplomové práce jsou Strachy v období dospívání. Cílem této práce bylo prozkoumat, jaké strachy prožívají dospívající a jak se s nimi vyrovnávají. Pozornost je věnována rovněž tématu komunikace na téma ...
Tématem předkládané diplomové práce jsou Strachy v období dospívání. Cílem této práce bylo prozkoumat, jaké strachy prožívají dospívající a jak se s nimi vyrovnávají. Pozornost je věnována rovněž tématu komunikace na téma ...
Porozumění textu u žáků mladšího školního věku - hlasité čtení versus poslech
Text comprehension in primary school students - oral reading vs listening comprehension
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Špačková, Klára
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 04. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The main aim of the thesis are the mapping the level of understanding narrative text for student of fifth grade primary school with the typical development of reading skills. The thesis deal with the relationship between ...
Mezi hlavní cíle předložené diplomové práce patří zmapování úrovně porozumění narativního textu u žáků čtvrtých ročníků ZŠ s typickým vývojem čtenářských dovedností. Práce se zabývá porozuměním textu v případě poslechu a ...
Mezi hlavní cíle předložené diplomové práce patří zmapování úrovně porozumění narativního textu u žáků čtvrtých ročníků ZŠ s typickým vývojem čtenářských dovedností. Práce se zabývá porozuměním textu v případě poslechu a ...