Hledat
Zobrazují se záznamy 1-6 z 6
Využití eye-trackingu k analýze strategií volených žáky při řešení problémových úloh z chemie
The Use of Eye-tracking for Analysing the Strategies Students Use when Solving Chemistry Problem Tasks
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 06. 02. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: V práci jsou prezentovány výsledky výzkumu zaměřeného na sledování strategií využívaných žáky při řešení problémových úloh, který navazuje na předchozí studie prováděné metodou think-aloud. Vzhledem k limitům této metody ...
In the thesis, results of a research focused on monitoring strategies used by students during problem solving are presented. It follows previous studies conducted with the use of think- aloud method. Due to limitations of ...
In the thesis, results of a research focused on monitoring strategies used by students during problem solving are presented. It follows previous studies conducted with the use of think- aloud method. Due to limitations of ...
Hodnocení vybraných témat vzdělávacího oboru chemie učiteli středních škol
Evaluation of Selected Chemistry Topics by Secondary School Teachers
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rusek, Martin
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 29. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Analýza didaktické vybavenosti učebnic chemie pro základní školy v ČR
Didactical Equipment of Czech Elementary School Chemistry Textbooks
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rusek, Martin
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 16. 09. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá porovnáním didaktické vybavenosti učebnic chemie pro základní školy v České republice. První část práce je věnována teorii učebnic a jejich výzkumu. V další části se autorka věnuje komparaci ...
This thesis deals with the comparison of didactical equipment of Chemistry Textbooks for Basic Schools in the Czech Republic. The first part of the thesis is dedicated to the theory of textbooks and their research within ...
This thesis deals with the comparison of didactical equipment of Chemistry Textbooks for Basic Schools in the Czech Republic. The first part of the thesis is dedicated to the theory of textbooks and their research within ...
Využití eye-trackingu k analýze strategií volených žáky při řešení problémových úloh z chemie
The Use of Eye-tracking for Analysing the Strategies Students Use when Solving Chemistry Problem Tasks
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rusek, Martin
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 28. 05. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: V práci jsou prezentovány výsledky výzkumu zaměřeného na sledování strategií využívaných žáky při řešení problémových úloh, který navazuje na předchozí studie prováděné metodou think-aloud. Vzhledem k limitům této metody ...
In the thesis, results of a research focused on monitoring strategies used by students during problem solving are presented. It follows previous studies conducted with the use of think- aloud method. Due to limitations of ...
In the thesis, results of a research focused on monitoring strategies used by students during problem solving are presented. It follows previous studies conducted with the use of think- aloud method. Due to limitations of ...
Konstruktivizmus ve výuce názvosloví organické chemie
Constructivism in Organic Chemistry Nomenclature Education
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rusek, Martin
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 10. 09. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Názvosloví organických sloučenin je jedním ze základních stavebních kamenů výuky chemie. Poslední změnou prošlo v roce 1993. Z analýzy dostupných středoškolských učebnic chemie vyplynulo, že se názvosloví věnují velice ...
Organic chemistry nomenklature is one of the most importatnt matter of chemistry education. Its last change occured in 1993. The available high school chemistry textbooks, which have been analized, deal with nomenclature ...
Organic chemistry nomenklature is one of the most importatnt matter of chemistry education. Its last change occured in 1993. The available high school chemistry textbooks, which have been analized, deal with nomenclature ...
Model tvorby motivačních prvků výuky chemie na SOŠ nechemického zaměření
Model of creating motivational items for use in non-chemical vocational schools
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pumpr, Václav
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 07. 09. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: TITLE: Model of creating motivational items for use in non-chemical vocational schools SUMMARY: Presently, there have been significant reforms in the field of education in progress in the Czech Republic. Among others, ...
NÁZEV: Model tvorby motivačních prvků výuky chemie na SOŠ nechemického zaměření SOUHRN: V současné době dochází v České republice k reformám v oblasti vzdělávání. Mimo jiné jsou nahrazovány dříve platné standardy vzdělávání ...
NÁZEV: Model tvorby motivačních prvků výuky chemie na SOŠ nechemického zaměření SOUHRN: V současné době dochází v České republice k reformám v oblasti vzdělávání. Mimo jiné jsou nahrazovány dříve platné standardy vzdělávání ...