Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 69
Skupinové a komunitní formy práce ve výchovném zařízení
Group and Community Methods in the Residential Institute".
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Strnadová, Iva
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 04. 02. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Smolka, J. : Group and Community Methods in the Residential Institute The aim of the thesis is the evaluation of the re-educational programme for adolescent boys with ADHD who are placed in residential care by the court. ...
Smolka, J. : Skupinové a komunitní formy práce ve výchovném zařízení. Cílem rigorózní práce je ověření efektivity reedukačního programu pro adolescenty - chlapce s ADHD, kteří jsou soudně umístěni ve výchovném zařízení. ...
Smolka, J. : Skupinové a komunitní formy práce ve výchovném zařízení. Cílem rigorózní práce je ověření efektivity reedukačního programu pro adolescenty - chlapce s ADHD, kteří jsou soudně umístěni ve výchovném zařízení. ...
Možnosti podpory osvojování cizího jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v mladším školním věku
Posibilities of Support for Teaching a Foreign Language to Pupils with Special Educational Needs at Younger School Age
Rigorózní práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Felcmanová, Lenka
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 09. 09. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Doctoral thesis titled Posibilities of support for teaching a foreign language to pupils with special educational needs at younger school age responds to the need to change the traditional approach in teaching a foreign ...
Rigorózní práce s názvem Možnosti podpory osvojování cizího jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v mladším školním věku reaguje na potřebu změny tradičního přístupu ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými ...
Rigorózní práce s názvem Možnosti podpory osvojování cizího jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v mladším školním věku reaguje na potřebu změny tradičního přístupu ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými ...
Zraková paměť jako determinant rozvoje komunikačních kompetencí k učení u žáků se sluchovým postižením
Visual Memory as a Determinant of Communicative and Learning Competencies in Pupils with Hearning Impairment
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 06. 03. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: ZRAKOVÁ PAMĚŤ JAKO DETERMINANT ROZVOJE KOMUNIKAČNÍCH KOMPETENCÍ A KOMPETENCÍ K UČENÍ U ŽÁKŮ SE SLUCHOVÝM POSTIŽENÍM ABSTRAKT Předložená práce se zabývá zrakovým vnímáním, zejména pak zrakovou pamětí a s ní související ...
VISUAL MEMORY AS A DETERMINANT OF COMMUNICATIVE AND LEARNING COMPETENCIES IN PUPILS WITH HEARING IMPAIRMENT ABSTRACT: This submitted work concentrates on visual perception, especially on visual memory and related attention ...
VISUAL MEMORY AS A DETERMINANT OF COMMUNICATIVE AND LEARNING COMPETENCIES IN PUPILS WITH HEARING IMPAIRMENT ABSTRACT: This submitted work concentrates on visual perception, especially on visual memory and related attention ...
Raná intervence. Komparativní studie České republiky a spolkové země Štýrsko
Early intervention. Comparative study of the early intervention system of Czech Republic and the federal state of Styria
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 20. 02. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: NÁZEV: Raná intervence. Komparativní studie České republiky a spolkové země Štýrsko AUTOR: Jitka Barlová KATEDRA: Katedra speciální pedagogiky, Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy v Praze Tématem rigorózní práce je raná ...
TITLE: Early intervention. Comparative study of the early intervention system of the Czech Republic and the federal state of Styria. AUTHOR: Jitka Barlová DEPARTMENT: Department of Special Education The topic of the Work ...
TITLE: Early intervention. Comparative study of the early intervention system of the Czech Republic and the federal state of Styria. AUTHOR: Jitka Barlová DEPARTMENT: Department of Special Education The topic of the Work ...
Potřeby rodičů dětí s kombinovaným postižením v raném věku pro stanovení individualizované rané intervence
Needs of parents of children with multiple disabilities at an early age fot individualized early intervention
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 11. 05. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Úvod: Příchod dítěte s kombinovaným postižením (KP) do rodiny je náročnou situací. Zvýšený stres v rodině dítěte s KP nejčastěji souvisí s nenaplněním potřeb jednotlivých členů. Nenaplnění potřeb vede k frustraci a deprivaci, ...
Introduction: The arrival of a child with multiple disabilities (MD) in a family is a difficult situation. Increased stress of parents of (MD) is often related to the non-fulfillment of the needs, leads to frustration and ...
Introduction: The arrival of a child with multiple disabilities (MD) in a family is a difficult situation. Increased stress of parents of (MD) is often related to the non-fulfillment of the needs, leads to frustration and ...
Komplexní péče o děti s kombinovaným mentálním a tělesným postižením
Comprehensive care for children with multiple mental and physical disabilities
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 27. 02. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Comprehensive care for children with multiple disabilities (combination of mental and physical disabilities) Pavel Zikl The main topic of my work is comprehensive care for children with multiple disabilities (combination ...
Komplexní péče o děti s kombinovaným mentálním a tělesným postižením Pavel Zikl Hlavním tématem práce je komplexní péče o děti s kombinovaným mentálním a tělesným postižením. Teoreticko-metodická část je zaměřena na užívanou ...
Komplexní péče o děti s kombinovaným mentálním a tělesným postižením Pavel Zikl Hlavním tématem práce je komplexní péče o děti s kombinovaným mentálním a tělesným postižením. Teoreticko-metodická část je zaměřena na užívanou ...
Kompetence asistenta pedagoga
Teacher assistant competences
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 08. 01. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Rigorózní práce s názvem Kompetence asistenta pedagoga reaguje na vzrůstající počet pedagogických asistentů ve školství a současně reflektuje i dosud přetrvávající nejasnosti ohledně vymezení požadavků na asistenty a jejich ...
Thesis "Teacher assistant competences" responds to growing number of teacher assistants in educational system and reflects still remaining ambiguities in delineating requirements on assistants' services and activities. The ...
Thesis "Teacher assistant competences" responds to growing number of teacher assistants in educational system and reflects still remaining ambiguities in delineating requirements on assistants' services and activities. The ...
Vliv specifických poruch učení na sebejistotu a sebehodnocení žáků osmých a devátých tříd základní školy
Influence of specific learning disorders on self-confidence and self-appreciation of eighth and ninth classes elementary school pupils
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Strnadová, Iva
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 09. 09. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This thesis was focused on pupils of eighth and ninth classes of elementary school. The influence of specific learning disorders on pupils'self-esteem and self-confidence was investigated and subsequently the influence of ...
RESUMÉ Předkládaná rigorózní práce se zabývala žáky osmých a devátých tříd, konkrétně vlivem specifických poruch učení na jejich sebeúctu, sebedůvěru, sekundárně vlivem specifických poruch učení na výběr střední školy. K ...
RESUMÉ Předkládaná rigorózní práce se zabývala žáky osmých a devátých tříd, konkrétně vlivem specifických poruch učení na jejich sebeúctu, sebedůvěru, sekundárně vlivem specifických poruch učení na výběr střední školy. K ...
Výchova k manželství a rodičovství u žáků s lehkým mentálním postižením
Education focused on marriage and parenthood for children with mild mental retardation
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2010
Datum obhajoby: 02. 02. 2010
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Rigorózní práce zpracovává úroveň vědomostí a dovedností žáků s lehkým mentálním postižením v oblasti výchovy k manželství a rodičovství a to v České republice a na Slovensku. Hlavním cílem bylo zmapovat a analyzovat ...
Rigorous thesis processes the level of knowledges and skills of pupils with mild mental handicap in education of marriage and parenthood in Czech and Slovak Republic. The main aim was to map and specify the pupils' knowledge ...
Rigorous thesis processes the level of knowledges and skills of pupils with mild mental handicap in education of marriage and parenthood in Czech and Slovak Republic. The main aim was to map and specify the pupils' knowledge ...
Arteterapie ve speciální pedagogice se zaměřením na logopedickou péči
Art Therapy in Special Education with Orientation on the Treatment of Speech Therapy
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 08. 09. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce se zabývá uplatněním arteterapie v oblasti speciální pedagogiky. Postupně se zaměřuje na jednotlivé obory speciální pedagogiky a více rozvádí aplikovatelnost arteterapie v rámci logopedické intervence. V teoretické ...
This thesis is focused on the application of art therapy in the field of special education. Gradually, it focuses on individual fields of special education and expands on the applicability of art therapy in speech therapy ...
This thesis is focused on the application of art therapy in the field of special education. Gradually, it focuses on individual fields of special education and expands on the applicability of art therapy in speech therapy ...