Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 18
Čtenářské strategie v rozvoji čtenářské pregramotnosti: případová studie na české a slovenské škole
Reading strategies that promote an understanding of texts in nursery school: case study of Czech and Slovakia nursery schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 11. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The aim of the Master's thesis was to evaluate the level of access of kindergartens in the Czech Republic and Slovakia to the development of reading literacy, and the concrete use of reader strategies by nursery teachers. ...
Cílem diplomové práce bylo posoudit úroveň přístupu mateřských škol v Česku a na Slovensku, k rozvoji čtenářské pregramotnosti a konkrétního využití čtenářských strategií učitelkami mateřských škol. V teoretické části jsem ...
Cílem diplomové práce bylo posoudit úroveň přístupu mateřských škol v Česku a na Slovensku, k rozvoji čtenářské pregramotnosti a konkrétního využití čtenářských strategií učitelkami mateřských škol. V teoretické části jsem ...
Rozvoj dovedností předcházejících čtení a psaní v mateřské škole s programem Začít spolu a běžné mateřské škole
Pre-writing and Pre-reading Developmental Skills in Preschools with the "Step by Step" Programme and a Traditional Preschool Programme
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 15. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis is focused on discovering pre-writing and pre-reading developmental skills in preschools with the "Step by Step" programme and a traditional preschool programme. The theoretical part is focused on ...
Diplomová práce se zabývá zjištěním schopností a dovedností předcházejících čtení a psaní u dětí z mateřských škol s programem Začít spolu a u dětí z běžných mateřských škol. Teoretická část práce se zaměřuje na vysvětlení ...
Diplomová práce se zabývá zjištěním schopností a dovedností předcházejících čtení a psaní u dětí z mateřských škol s programem Začít spolu a u dětí z běžných mateřských škol. Teoretická část práce se zaměřuje na vysvětlení ...
Spravedlivé hodnocení na 1. stupni ZŠ: případová studie
Equity in assessment from pupils'point of view: Case study
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 07. 09. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se týká spravedlivého hodnocení na prvním stupni ZŠ. V teoretické části popisuje funkce a typy hodnocení. Zabývá se formami hodnocení, zejména klasifikací, formativním hodnocením a sebehodnocením. Snaží se ...
The thesis relates to the grading system during the first five years of primary school. It concerns the various types of assessing students, especially grading, assessment for teaching and self-evaluation. It aims to find ...
The thesis relates to the grading system during the first five years of primary school. It concerns the various types of assessing students, especially grading, assessment for teaching and self-evaluation. It aims to find ...
Porozumění žáků 6. ročníku zlomkům v matematických slovních úlohách
Understanding of 6th grade students in fractions in mathematical word problems
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Chvál, Martin
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 10. 01. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce zpracovává data z výzkumu od společnosti H-edu, která vypracovala kurz s cílem pomoci žákům pochopit problematiku zlomků v náročném čase Covid-19. Pomocí velkého množství materiálů, interaktivního prostředí, videí a ...
The thesis processes data from the research of the company H-edu, which developed a course to help students understand the issue of fractions in the difficult times of Covid-19. Using a large number of materials, an ...
The thesis processes data from the research of the company H-edu, which developed a course to help students understand the issue of fractions in the difficult times of Covid-19. Using a large number of materials, an ...
Didaktické materiály pro výuku přírodopisu u žáků s odlišným mateřským jazykem
Czech didactic materials for teaching biology to language minority students
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Starý, Karel
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 26. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce se zabývá vzděláváním cizinců a tvorbou didaktických materiálů pro žáky druhého stupně základních škol, kteří hovoří odlišným mateřským jazykem. Práce mapuje a porovnává přístupy ke vzdělávání cizinců v České republice ...
This thesis is devoted to teaching of foreigners and creation of didactic materials for students of 2nd level of elementary schools with Czech as a second language. The thesis surveys and compares approaches to teaching ...
This thesis is devoted to teaching of foreigners and creation of didactic materials for students of 2nd level of elementary schools with Czech as a second language. The thesis surveys and compares approaches to teaching ...
Případová studie venkovské základní školy
Case study of the rural basic school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dvořák, Dominik
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 29. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The aim of this master's thesis is to demonstrate the relationship between the behaviour and the organisation of a middle- sized village combined primary and lower secondary school and the choices parents make. This study ...
Cílem diplomové práce je zmapovat vztah mezi chováním a organizací středně velké venkovské základní školy a rozhodováním rodičů. Práce se zabývá vývojem strategie školy v závislosti na vnějších a vnitřních podmínkách. Druhá ...
Cílem diplomové práce je zmapovat vztah mezi chováním a organizací středně velké venkovské základní školy a rozhodováním rodičů. Práce se zabývá vývojem strategie školy v závislosti na vnějších a vnitřních podmínkách. Druhá ...
Jazyková podpora dětí s odlišným mateřským jazykem prostřednictvím práce s knihou v mateřské škole
Language support for children with different mother languagethrough working with a book in kindergarten
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 15. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis deals with language support for children with a different mother language through the work with a book in the kindergarten. Its main aim is to design and implement lessons, that are focused on language ...
Tato diplomová práce se zabývá jazykovou podporou dětí s odlišným mateřským jazykem prostřednictvím práce s knihou v mateřské škole. Jejím cílem bylo navrhnout a realizovat lekce zaměřené na jazykovou podporu dětí s odlišným ...
Tato diplomová práce se zabývá jazykovou podporou dětí s odlišným mateřským jazykem prostřednictvím práce s knihou v mateřské škole. Jejím cílem bylo navrhnout a realizovat lekce zaměřené na jazykovou podporu dětí s odlišným ...
Práce s ilustrací v mateřské škole jako podpora porozumění předčítanému textu
Working with illustration in kindergarten as a support of reading comprehension
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 28. 05. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá tématem práce s ilustrací v mateřské škole jako podporou porozumění předčítanému textu. Cílem je navrhnout a ověřit metody práce s ilustrací v mateřské škole, které podporují u dětí předškolního ...
This diploma thesis deals with the topic of work with illustration in kindergarten as support to understanding a text that is read aloud. The aim is to design and verify methods of working with illustrations in kindergarten ...
This diploma thesis deals with the topic of work with illustration in kindergarten as support to understanding a text that is read aloud. The aim is to design and verify methods of working with illustrations in kindergarten ...
Venkovské základní školy a docházka a absence jejich žáků
Rural Basic Schools: Attendace and Absenteeism of Their Pupils
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dvořák, Dominik
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 07. 09. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce je zaměřena na historii a současnost škol v Dobroníně jako venkovské obci, se zaměřením na okolnosti ovlivňující docházku žáků do školy a průběh vyučování. Jedná se o historicko-srovnávací práci. Ke zjištění všech ...
This diploma thesis focuses on the history and the presence of the schools in Dobronín, small village. The aim of the diploma thesis was to analyze the circumstances, the absence of the students, and the classes. It is a ...
This diploma thesis focuses on the history and the presence of the schools in Dobronín, small village. The aim of the diploma thesis was to analyze the circumstances, the absence of the students, and the classes. It is a ...
Rozvoj prosociálního chování v mateřské škole prostřednictvím aktivit zaměřených na rozvoj čtenářství
Development of prosocial behavior in kindergarten through reading preliteracy activities
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 17. 09. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The diploma work is focused on the development of prosocial behaviour in a kindergarten by means of reader's preliteracy. The theoretical part clarifies the terms related to the issues of the development of prosocial ...
Tato diplomová práce je zaměřena na rozvoj prosociálního chování v mateřské škole prostřednictvím čtenářské pregramotnosti. Teoretická část objasňuje pojmy vztahující se k tématům rozvoje prosociálního chování v mateřské ...
Tato diplomová práce je zaměřena na rozvoj prosociálního chování v mateřské škole prostřednictvím čtenářské pregramotnosti. Teoretická část objasňuje pojmy vztahující se k tématům rozvoje prosociálního chování v mateřské ...