Hledat
Zobrazují se záznamy 1-7 z 7
Jak hodnotí úroveň obtížnosti vybraných slovních úloh žáci ve věku 11 - 12 let
How do pupils aged 11 - 12 evaluate the difficulty level of choisen mathematicals problems
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kaslová, Michaela
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 22. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Zavedení komplexních čísel v dějinách algebry
Introduction of complex numbers in history of algebra
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kvasz, Ladislav
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 09. 01. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Název práce: Zavedení komplexních čísel v dějinách algebry Autor: Ing. Tereza Rybáková Vedoucí práce: prof. RNDr. Ladislav Kvasz, DSc., Dr. Cílem této práce je porovnat zavedení komplexních čísel v dějinách algebry a jejich ...
Title: Introduction of complex numbers in history of algebra Author: Ing. Tereza Rybáková Supervisor: prof. RNDr. Ladislav Kvasz, DSc., Dr. The aim of this thesis is to compare the introduction of complex numbers in history ...
Title: Introduction of complex numbers in history of algebra Author: Ing. Tereza Rybáková Supervisor: prof. RNDr. Ladislav Kvasz, DSc., Dr. The aim of this thesis is to compare the introduction of complex numbers in history ...
Rovnice s parametrem na střední škole
Equations with Parameter at Secondary School
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vondrová, Naďa
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 13. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Didaktické přístupy k výuce některých témat v matematice na základní škole v řeči učitelů
Didactic approaches to the teaching of some mathematical topics at the primary school in teachers ́ diskurse
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vondrová, Naďa
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 22. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The aim of the thesis was through a new analysis of interviews with teachers of mathematics, to describe didactic practices used by teachers while teaching selected topics (namely, proportions, linear equations, divisibility, ...
Cílem diplomové práce bylo prostřednictvím nových analýz rozhovorů s učiteli matematiky popsat didaktické praktiky využívané učiteli při výuce vybraných témat (konkrétně úměrnosti, lineárních rovnic, dělitelnosti, procent, ...
Cílem diplomové práce bylo prostřednictvím nových analýz rozhovorů s učiteli matematiky popsat didaktické praktiky využívané učiteli při výuce vybraných témat (konkrétně úměrnosti, lineárních rovnic, dělitelnosti, procent, ...
Modely Lobačevského geometrie a možnosti jejich využití na střední škole
Models of Lobachevskij's geometry and possibilities of their use at secondary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kvasz, Ladislav
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 09. 01. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce Modely Lobačevského geometrie a možnosti jejich využití na střední škole se zabývá jednou z neeukleidovských geometrií, Bolyai - Lobačevského geometrií. V první kapitole popisuje historický vývoj neeukleidovských ...
This thesis Models of Lobachevskij's geometry and the possibilities of their use at secondary school focuses on one kind of non-Euclidean geometries, the Bolyai - Lobachevskij's geometry. The first chapter describes the ...
This thesis Models of Lobachevskij's geometry and the possibilities of their use at secondary school focuses on one kind of non-Euclidean geometries, the Bolyai - Lobachevskij's geometry. The first chapter describes the ...
Badatelské vyučování matematice v tématu zlomek
Inquiry based mathematics education: case of fractions
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Tichá, Marie
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 09. 01. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Teoretická část se zabývá přístupy k vyučování, konkrétně konstruktivistickým, instruktivním a transmisivním přístupem. Záměrem této části bylo porovnat tyto přístupy a zhodnotit je vzhledem k trvalosti poznání a aktivnímu ...
The theoretical part deals with approaches to teaching, especially constructivistic, instructivistic and transmissive approach. The goal of this part is to compare the approaches and evaluate them considering the permanency ...
The theoretical part deals with approaches to teaching, especially constructivistic, instructivistic and transmissive approach. The goal of this part is to compare the approaches and evaluate them considering the permanency ...
Významné body v trojúhelníku
Geometricaly important points of triangle
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Holíková, Marie
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 13. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen