Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Validizace nástroje pro zjišťování učební motivace Patterns of Adaptive Learning Scales (PALS) v českých podmínkách
Validation of learning motivation measure Patterns of Adaptive Learning Scales (PALS) in the Czech environment
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Stuchlíková, Iva
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 08. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This master's these is considering the relationship between achievement goals and parenting styles. In the theoretic part of the thesis there are described current findings in the area of development individual achievement ...
Diplomová práce se zabývá vztahem mezi výkonovými cíli dosahování úspěchu a výchovným stylem rodičů. V teoretické části jsou popsány dosavadní poznatky z oblasti vývoje výkonových cílů jedince do období adolescence z ...
Diplomová práce se zabývá vztahem mezi výkonovými cíli dosahování úspěchu a výchovným stylem rodičů. V teoretické části jsou popsány dosavadní poznatky z oblasti vývoje výkonových cílů jedince do období adolescence z ...
Individuální kontakty rodiny a školy
Individual contacts of the family and the school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Viktorová, Ida
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 08. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis deals with the analysis of the parents' point of view on the individual contacts of the family and the school. The theoretical part presents the history of the relationship development between the family ...
Předkládaná diplomová práce se věnuje analýze pohledu rodičů na individuální kontakty rodiny a školy. Teoretická část je věnována představení historii vývoje vztahu mezi rodinou a školou, socializačním funkcím a kompetencím ...
Předkládaná diplomová práce se věnuje analýze pohledu rodičů na individuální kontakty rodiny a školy. Teoretická část je věnována představení historii vývoje vztahu mezi rodinou a školou, socializačním funkcím a kompetencím ...