Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Propedeutika kartézské souřadnicové soustavy a rozvoj funkčního myšlení žáků 1. stupně ZŠ
Propedeutics of cartesian coordinate system and the development of functional thinking of primary school pupils
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kloboučková, Jaroslava
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 23. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce didakticky mapuje a popisuje nové didaktické matematické prostředí a možnosti jeho aplikace ve vyučování na 1. stupni ZŠ. V práci popisuji průběh experimentu s žáky 1. - 5. ročníku, se kterými jsem ...
This thesis didactically maps and describes new didactical mathematic environment and the possibilities of its application in teaching in the first grade of primary education. In this thesis I describe the process of an ...
This thesis didactically maps and describes new didactical mathematic environment and the possibilities of its application in teaching in the first grade of primary education. In this thesis I describe the process of an ...
Žákovské konstrukce funkcí pomocí absolutní hodnoty
Pupils' constructions of functions using absolute value
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pilous, Derek
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 12. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na práci studentů s absolutní hodnotou a strategie studentských řešení při hledání předpisu funkce z grafu. Cílem práce je popsat postupy a nejčastější chyby studentů při hledání předpisu funkce ...
The thesis focuses on how students work with the absolute value and on the strategies of students' search for equations from graphs of functions. The aim of the thesis is to describe solution processes and the most common ...
The thesis focuses on how students work with the absolute value and on the strategies of students' search for equations from graphs of functions. The aim of the thesis is to describe solution processes and the most common ...