Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Inkluze žáka s poruchou chování na 1. stupni ZŠ
Inclusion of pupils with behavioral disorder in the first grade of elementary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mottlová, Jana
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 18. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis deals with a problem of iclusion of pupils with behavioral disorder in the first grade of elementary shool. The goal of the thesis is to describe an approach of the teachers in the first grade of ordinary ...
Tato diplomová práce řeší téma inkluze žáků s poruchou chování na prvním stupni základní školy. Cílem práce bylo popsat přístup učitelek na prvním stupni běžné základní školy k těmto žákům. Teoretická část práce popisuje ...
Tato diplomová práce řeší téma inkluze žáků s poruchou chování na prvním stupni základní školy. Cílem práce bylo popsat přístup učitelek na prvním stupni běžné základní školy k těmto žákům. Teoretická část práce popisuje ...
Kreativita učitele v edukačním procesu na základní škole praktické
Teacher's Creativity in the Educational process at Primary School for Students with Mild Intellectual Disabilities
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Zemková, Jaroslava
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 10. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce Kreativita učitele v edukačním procesu na základní škole praktické se zabývá rozvojem čtenářské gramotnosti u žáků na základní škole praktické pomocí dílny čtení. Práce je rozdělena na dvě části. První ...
The Diploma Thesis Teacher's Creativity in the Educational process at Primary School for Students with Mild Intellectual Disabilities deals with the development of reading skills and competency of students through the ...
The Diploma Thesis Teacher's Creativity in the Educational process at Primary School for Students with Mild Intellectual Disabilities deals with the development of reading skills and competency of students through the ...