Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Realizace podpůrných opatření u žáků se specifickými poruchami chování na běžných základních školách
Implementation of support measures for pupils with specific behavioral disorders in primary schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Němec, Zbyněk
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 19. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na poskytování podpory žákům se specifickými poruchami chování na běžných základních školách. Jejím cílem je zjistit, jakým způsobem je poskytována podpora žákům se specifickými poruchami chování ...
The diploma thesis is focused on providing support to pupils with specific behavioral disorders at ordinary primary schools. Its aim is to find out how support is provided to pupils with specific behavioral disorders at ...
The diploma thesis is focused on providing support to pupils with specific behavioral disorders at ordinary primary schools. Its aim is to find out how support is provided to pupils with specific behavioral disorders at ...
Žák 1. třídy a jeho adaptace v sociální oblasti z pohledu rodičů a učitelů 1. tříd ZŠ
First class primary school pupil and its adaptation in the social sphere from the perspective of parents and elementary school teachers
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kropáčková, Jana
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 24. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou adaptace žáků 1. třídy ZŠ na školní prostředí v sociální oblasti. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na proces adaptace žáka na školní prostředí, ...
The diploma thesis deals with the adaptation 1st class primary school pupils, to the school environment in social area. It is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is focused on the process of ...
The diploma thesis deals with the adaptation 1st class primary school pupils, to the school environment in social area. It is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is focused on the process of ...