Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Analýza konceptuálního rámce managementu vzdělávání v recenzovaných pedagogických časopisech v letech 2000-2017
Analysis of conceptual framework of educational management in peer-reviewed pedagogical journals in 2000-2017
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dvořáková, Miroslava
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 10. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá analýzou konceptuálního rámce managementu vzdělávání v recenzovaných pedagogických časopisech. Teoretická část je zaměřena na shrnutí dosavadních poznatků ohledně všech kontextů souvisejících s ...
This diploma thesis deals with the analysis of the conceptual framework of education management in peer-reviewed journals. The theoretical part is focused on the summary of the existing knowledge about all contexts related ...
This diploma thesis deals with the analysis of the conceptual framework of education management in peer-reviewed journals. The theoretical part is focused on the summary of the existing knowledge about all contexts related ...
Podpora sebevzdělávání a profesního rozvoje učitelů ZŠ od Ostatních přímo řízených organizací MŠMT
Support for elementary school teachers' self-education and professional development from organizations directed by the MEYS
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Svobodová, Zuzana
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 31. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem diplomové práce je identifikovat formy a oblasti podpory učitelů v procesu sebevzdělávání vycházející od vybraných Ostatních přímo řízených organizací MŠMT (OPŘO) a zhodnotit jejich využitelnost pro účely profesního ...
The aim of this thesis is to identify forms and areas of support for teachers in the self-education originating from other selected organizations directly managed by MEYS, and evaluate usability of support for the professional ...
The aim of this thesis is to identify forms and areas of support for teachers in the self-education originating from other selected organizations directly managed by MEYS, and evaluate usability of support for the professional ...