Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Komplexní evaluace soukromého předškolního zařízení s akreditací MŠMT
Comprehensive evaluation of privat pre-school institution with accreditation Ministry of education, youth and sports
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šimek, Dušan
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 27. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato práce se zabývá komplexní evaluací soukromé mateřské školy zařazené do rejstříku školských právnických osob. Hlavním výzkumným problémem jevymezení předškolního zařízení s akreditací Ministerstva školství, mládeže a ...
This work deals with a comprehensive evaluation of private nursery schools included in the Register of School Legal Entities. The main research problem is the definition of pre- school facilities accredited by the Ministry ...
This work deals with a comprehensive evaluation of private nursery schools included in the Register of School Legal Entities. The main research problem is the definition of pre- school facilities accredited by the Ministry ...
Vývoj vzdělávacích soustav České a Slovenské republiky po rozdělení Československa v roce 1993
Development of educational systems Czech and Slovak Republic after the division of Czechoslovakia in 1993
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Trojan, Václav
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 16. 09. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce mapuje vývoj vzdělávacích soustav České a Slovenské republiky po rozdělení Československa v roce 1993. Společný historický základ ve vzdělávací politice, je výchozím bodem sledování vývoje těchto vzdělávacích ...
Thesis reviews the development of educational systems Czech and Slovak Republic after the division of Czechoslovakia in 1993. The common historical background in educational policy is the starting point for monitoring the ...
Thesis reviews the development of educational systems Czech and Slovak Republic after the division of Czechoslovakia in 1993. The common historical background in educational policy is the starting point for monitoring the ...