Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Integrační pobyt se zaměřením na canisterapii jako nástroj posilování sociálních kompetencí dětí intaktních a dětí se zdravotním postižením a sociálním znevýhodněním
Integration stay focused on canistherapy as a tool for strengthening social responsibility intact children and children with disabilities and social disadvantage
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mužáková, Monika
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 11. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce se zaměřuje na oblast integračního pobytu se zaměřením na canisterapii jako nástroje posilování sociálních kompetencí dětí intaktních a dětí se zdravotním postižením a sociálním znevýhodněním. Teoretická část se ...
The work focuses on the area integration stay focused on canistherapy as a tool for strenghening social responsibility intact children and children with disabilities and social disadvantage. The theoretical part deals with ...
The work focuses on the area integration stay focused on canistherapy as a tool for strenghening social responsibility intact children and children with disabilities and social disadvantage. The theoretical part deals with ...
Vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem ve vybraných základních školách v Praze
Education students with different motherly language in selected elementary schools in Prague
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Němec, Zbyněk
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 18. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma tesis describes education students with different motherly language in the Czech Republic. On a theoretical level, it explains more common concepts of migration, as well as concepts related to the education ...
Diplomová práce přibližuje vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem v České republice. V teoretické rovině vysvětluje obecnější pojmy týkající se migrace, ale i pojmy vztahující se ke vzdělávání žáků cizinců. Dále ...
Diplomová práce přibližuje vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem v České republice. V teoretické rovině vysvětluje obecnější pojmy týkající se migrace, ale i pojmy vztahující se ke vzdělávání žáků cizinců. Dále ...