Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Výuka základů chemie v mimoškolním prostředí jako prostředek rozvoje přírodovědné gramotnosti
Out-of-Classroom Chemistry Essentials Education as a Mean of Scientific Literacy Development
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rusek, Martin
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 29. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá aspektem mimoškolního vzdělávání chemie v kontextu konceptu přírodovědné gramotnosti. Tento koncept je zde přiblížen v souvislosti s RVP ZV a Kontextuálního modelu učení. Na základě popisu ...
This thesis deals with the aspect of outdoor education of chemistry in the context of the natural science literacy concept. This concept is approximated here in association with the curricula documents for secondary education ...
This thesis deals with the aspect of outdoor education of chemistry in the context of the natural science literacy concept. This concept is approximated here in association with the curricula documents for secondary education ...
Realizace a hodnocení projektové výuky na základní škole
Implementation and Evaluation of Project-based Education at Elementary School
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rusek, Martin
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 16. 01. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce Voda je život popisuje přírodovědný projekt realizovaný již sedmým rokem na Základní škole v Chrudimi. Teoretická část diplomové práce je věnována srovnání transmisivního a konstruktivistického pojetí výuky, ...
The thesis Water is Life describes the natural science project realized over seven years at elementary school in Chrudim. The theoretical part is dedicated to comparison of the transmissive and constructive-based teaching. ...
The thesis Water is Life describes the natural science project realized over seven years at elementary school in Chrudim. The theoretical part is dedicated to comparison of the transmissive and constructive-based teaching. ...