Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Využití portfolia pro sebehodnocení žáků ve 3. ročníku ZŠ
Application of a portfolio for the third-year primary pupils self-evaluation
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Starý, Karel
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 21. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce pojednává o využití portfolia pro sebehodnocení žáků ve třetím ročníku, které by mělo plnohodnotně sloužit k běžné diagnostice ze strany učitele a dále by mělo plnit funkci zpětné vazby pro žáka a rodiče ...
Diplomová práce pojednává o využití portfolia pro sebehodnocení žáků ve třetím ročníku, které by mělo plnohodnotně sloužit k běžné diagnostice ze strany učitele a dále by mělo plnit funkci zpětné vazby pro žáka a rodiče ...
Diplomová práce pojednává o využití portfolia pro sebehodnocení žáků ve třetím ročníku, které by mělo plnohodnotně sloužit k běžné diagnostice ze strany učitele a dále by mělo plnit funkci zpětné vazby pro žáka a rodiče ...
Případová studie: zavádění prvků formativního hodnocení do výuky
Case Study: An Implementation of Formative Assessment into Education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Starý, Karel
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 10. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The Diploma Thesis named Case Study: Implementing Formative Assessment into Education focuses on formative assessment and its place as well as specifics in educational reality from two perspectives - it aims at first-hand ...
Diplomová práce s názvem Případová studie: zavádění prvků formativního hodnocení do výuky se zaměřuje na formativní hodnocení a jeho místo i specifika v edukační realitě ze dvou úhlů pohledu - zaměřuje se na bezprostřední ...
Diplomová práce s názvem Případová studie: zavádění prvků formativního hodnocení do výuky se zaměřuje na formativní hodnocení a jeho místo i specifika v edukační realitě ze dvou úhlů pohledu - zaměřuje se na bezprostřední ...