Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Možnosti a meze využití interaktivních elektronických výukových materiálů ve výuce na 1. stupni ZŠ
Possibilities and limits of using interactive electronic learning materials in primary schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mazáčová, Nataša
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 21. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem práce je analyzovat a shrnout dosavadní poznatky a názory učitelů týkající se interaktivních elektronických výukových materiálů, jejich zdrojů a následného využití ve výuce na 1. stupni základní školy. Teoretická ...
The aim of this thesis is to analyse and provide a summary of the existing knowledge and teachers' attitudes regarding the usage and sources of interactive electronic learning materials in primary schools. Furthermore, the ...
The aim of this thesis is to analyse and provide a summary of the existing knowledge and teachers' attitudes regarding the usage and sources of interactive electronic learning materials in primary schools. Furthermore, the ...
Specifika práce začínajícího učitele při začleňování žáka s odlišným mateřským jazykem na české primární škole
Specifics of the work of a novice teacher when integrating a pupil with a different mother tongue at a Czech primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Horáčková, Klára
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 21. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato práce se zabývá problematikou práce začínajícího učitele, v jehož třídě je přítomen žák s odlišným mateřským jazykem. Jejím cílem je zjistit jednotlivá specifika, která provázejí práci začínajících učitelů při začleňování ...
This thesis deals with the problematics of the work of a novice teacher, who has a pupil with a different mother tongue in his class. Its aim is to identify the specifics that usually accompany the work of novice teachers ...
This thesis deals with the problematics of the work of a novice teacher, who has a pupil with a different mother tongue in his class. Its aim is to identify the specifics that usually accompany the work of novice teachers ...