Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Kognitivní strategie v genderově netradičních úlohách
Cognitiv strategies in gender non-traditional tasks
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Smetáčková, Irena
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 14. 09. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Pohádka je jedním ze socializačních faktorů, který může v dítěti podporovat genderově stereotypní vnímání světa. Dívkám a chlapcům jsou v ní prezentovány ženské a mužské postavy v genderových rolích. Čímž umožňují dětem ...
A fairy tale is one of the socialization factors which can support gender stereotypes in children's perception of the world around them. Fairy tale presents male and female characters in their gender roles to both boys and ...
A fairy tale is one of the socialization factors which can support gender stereotypes in children's perception of the world around them. Fairy tale presents male and female characters in their gender roles to both boys and ...
Vizuální vnímání femininity a maskulinity u dětí předškolního věku
Visual perception of femininity and masculinity in preschool children
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Smetáčková, Irena
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 02. 06. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Porovnání testů S-B IV. a IDS na základě zjišťování verbálních schopností u dětí předškolního věku
Comparison of S-B IV. Test and IDS Test Based on the Measuring Verbal Skills in Preschool Age
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Soukupová, Tereza
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 08. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The goal of the diploma thesis is to map the relationship between two intelligence tests for children based on comparison of selected verbal subtests used on pre-school children. The thesis deals with the verification of ...
Záměrem diplomové práce je zmapování vztahu mezi dvěma inteligenčními testy pro děti na základě porovnání vybraných verbálních subtestů u předškolních dětí. Vzhledem k rozdílu stáří norem testů S-B IV. revize a IDS, které ...
Záměrem diplomové práce je zmapování vztahu mezi dvěma inteligenčními testy pro děti na základě porovnání vybraných verbálních subtestů u předškolních dětí. Vzhledem k rozdílu stáří norem testů S-B IV. revize a IDS, které ...