Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Evaluace v terciálním vzdělávání
Evaluation in Tertiary Education
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vašutová, Jaroslava
Datum publikování: 2006
Datum obhajoby: 29. 06. 2006
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Instituce terciárního vzdělávání a další aktéři různými způsoby na tomto vzdělávání zainteresovaní, zejména vládní orgány, akademická komunita včetně studentů, akreditační orgány, vědečtí a odborní pracovníci, zaměstnavatelé ...
Tertiary education institutions, academic community including students, and other stakeholders, e.g. government educational bodies, accrediting organizations, experts, employers and other representatives of the world of ...
Tertiary education institutions, academic community including students, and other stakeholders, e.g. government educational bodies, accrediting organizations, experts, employers and other representatives of the world of ...
Autoevaluace v praxi základních škol
Self-evaluation in primary schools practice
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Smetáček, Vladimír
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 30. 05. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Autorka konstatuje, že vlastní hodnocení školy je systematickým procesem, který posiluje autonomii školy, vede ke kvalitativní změně procesů uvnitř organizace, výrazně ovlivňuje postoje pracovníků k sebehodnocení. Autoevaluace ...
This work deals with the topic of evaluating Czech schools. Its main focus area is the own evaluation of primary school, which is nowadays becoming inseparable part of school life. The theoretical part is devoted to the ...
This work deals with the topic of evaluating Czech schools. Its main focus area is the own evaluation of primary school, which is nowadays becoming inseparable part of school life. The theoretical part is devoted to the ...
Zjišťování výsledků vzdělávání v anglickém jazyce
Evaluation of Educational Achievement in English
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Byčkovský, Petr
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 09. 05. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce se zabývá stanovováním výukových cílů a formulací standardů v předmětu anglický jazyk. Věnuje pozornost metodám testování čtyř základních řečových dovedností. Na základě kritického zhodnocení Katalogu požadavků ke ...
Práce se zabývá stanovováním výukových cílů a formulací standardů v předmětu anglický jazyk. Věnuje pozornost metodám testování čtyř základních řečových dovedností. Na základě kritického zhodnocení Katalogu požadavků ke ...
Práce se zabývá stanovováním výukových cílů a formulací standardů v předmětu anglický jazyk. Věnuje pozornost metodám testování čtyř základních řečových dovedností. Na základě kritického zhodnocení Katalogu požadavků ke ...