Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Inovativní přístupy k hodnocení žáků 1. stupně ZŠ
Innovative approaches to the assessment of pupils at primary education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Spilková, Vladimíra
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 18. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: V teoretické části bude pomocí odborné literatury vymezen pojem hodnocení a budou představeny různé typy, funkce a možné formy hodnocení. Větší úsek teoretické části práce se bude zabývat závěrečným slovním hodnocení, které ...
In the theoretical part of the thesis we will define the term of assessment according to the literature and we will also present different types, functions and forms of assessment. The main part of the theoretical part is ...
In the theoretical part of the thesis we will define the term of assessment according to the literature and we will also present different types, functions and forms of assessment. The main part of the theoretical part is ...
Mezigenerační učení ve výchově dětí předškolního věku
Intergenerational Learning in Education of Preschool Children
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koťátková, Soňa
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 24. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce se zabývá mezigeneračním učením v rodinách předškolních dětí. První, teoretická část pojednává o mezigeneračním učení probíhajícím v rodinách a možnostech mezigeneračních programů mimo rodinu. Druhá, praktická část, ...
The thesis is focused on the intergenerational learning in families of preschool children. The first, theoretical part, discusses the ongoing intergenerational learning in families and possibilities of intergenerational ...
The thesis is focused on the intergenerational learning in families of preschool children. The first, theoretical part, discusses the ongoing intergenerational learning in families and possibilities of intergenerational ...