Search
Now showing items 1-2 of 2
Současný stav poslechových činností v hodinách Hv na 1. stupni ZŠ a didaktické návrhy na zapojení těchto činností ve výuce
Present state of listening activities in elementary school music lessons, and didactic suggestions for the integration of these activities in school teaching
diploma thesis
Advisor: Stříteská, Leona
Date Issued:
Date of defense: 19. 05. 2016
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: Diplomová práce se zabývá využitím poslechových činností v současné české škole. Jejím hlavním cílem je posílit motivaci dětí k poslechu klasické hudby v současné praxi prostřednictvím jimi preferovaných skladeb. Práce ...
The present state of listening activities in elementary school music lessons, and didactic suggestions for the integration of these activities in school teaching The thesis looks into the employment of listening activities ...
The present state of listening activities in elementary school music lessons, and didactic suggestions for the integration of these activities in school teaching The thesis looks into the employment of listening activities ...
Vliv vizuálních představ na formování poslechových dovedností žáků v HV na 1. stupni ZŠ
Influence of visual images on forming listening skills of elementary school music students
diploma thesis
Advisor: Váňová, Hana
Date Issued:
Date of defense: 19. 05. 2016
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: Diplomová práce se zabývá problematikou vizualizace poslechu ve výuce hudební výchovy na 1. stupni základní školy. Práce obsahuje jak návrhy práce s poslechovou skladbou, založené na metodě vizualizace poslechové skladby, ...
This diploma thesis deals with the issue of visualisaion during listening to the music in the music lessons at the elementary school. The thesis contains suggestions for both: visualisation-based listening work and listening ...
This diploma thesis deals with the issue of visualisaion during listening to the music in the music lessons at the elementary school. The thesis contains suggestions for both: visualisation-based listening work and listening ...