Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 35
Terénní logopedická péče u osob s afázií
Speech therapy in home care for people with aphasia
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Durdilová, Lucie
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 27. 05. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tématem diplomové práce je terénní logopedická péče u osob s afázií. Práce je koncipována do čtyř kapitol, z čehož první tři kapitoly jsou teoretického charakteru, čtvrtá kapitola je empirická. První kapitola se zaobírá ...
The topic of the thesis is speech therapy for people with aphasia. The thesis is divided into four chapters, the first three chapters are concerning the theory, the fourth chapter is empirical. The first chapter contains ...
The topic of the thesis is speech therapy for people with aphasia. The thesis is divided into four chapters, the first three chapters are concerning the theory, the fourth chapter is empirical. The first chapter contains ...
Komunikační schopnosti osob se středně těžkým mentálním postižením v institucionální péči
Communication skills of people with moderate mental disabilities in institutional care
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klenková, Jiřina
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 17. 09. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis deals with communication skills of people with moderate mental disabilities in institutional care. The theoretical framework is divided into three chapters. The first chapter focuses on adults with ...
Tato diplomová práce se zabývá komunikačními schopnostmi osob se středně těžkým mentálním postižením v institucionální péči. Teoretická část práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola se zaměřuje na dospělé osoby ...
Tato diplomová práce se zabývá komunikačními schopnostmi osob se středně těžkým mentálním postižením v institucionální péči. Teoretická část práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola se zaměřuje na dospělé osoby ...
Inkluzivní vzdělávání pohledem učitelů Základní školy Lupáčova, Praha 3
Inclusion in the proces of education, from the teachers point of view, ZS Lupacova Praha 3
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Němec, Zbyněk
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 09. 09. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce přináší pohled učitelů na inkluzi a inkluzivní vzdělávání v běžné základní škole. Teoretická východiska práce seznamují se základní legislativou v oblasti inkluze a s pojmy integrace, inkluze, inkluzivní ...
The Diploma Thesis represents teachers' approach to the inclusion, and the inclusive education in a common primary school. The theoretical part provides information about the basic legislation in the field of inclusion, ...
The Diploma Thesis represents teachers' approach to the inclusion, and the inclusive education in a common primary school. The theoretical part provides information about the basic legislation in the field of inclusion, ...
Svěření dítěte do výchovy homosexuálům
Entrusting the care of child to homosexuals
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šotolová, Eva
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 29. 05. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na osoby s homosexuální orientací, které buďto uvažují, že založí rodinu, nebo již nějaké dítě mají a vychovávají. Ať už se jedná (nebo bude jednat) o rodičovství biologické či "pouze" psychologické ...
This diploma work deals with homosexually oriented persons that want to establish a family or that already have a child and raise it up. It concerns to biological parentage or "only" psychological parentage or a relationship ...
This diploma work deals with homosexually oriented persons that want to establish a family or that already have a child and raise it up. It concerns to biological parentage or "only" psychological parentage or a relationship ...
Strukturované učení ve školní praxi a jeho využití při vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra
Structured Teaching in School Practice and its Use in the Education of Children with Autistic Spectrum Disorders
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šiška, Jan
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 29. 05. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce představuje strukturované učení a jeho využití ve třídách, kde se vzdělávají děti s poruchou autistického spektra. Výzkum se zaměřuje na to, jak pedagogičtí pracovníci aplikují principy strukturovaného učení ...
The thesis presents structured teaching and its use in classes where children with autism spectrum disorder are educated. The research focuses on how teachers apply the principles of structured learning in the education ...
The thesis presents structured teaching and its use in classes where children with autism spectrum disorder are educated. The research focuses on how teachers apply the principles of structured learning in the education ...
Intervenční přístupy v podpoře žáků se specifickou poruchou chování ve Zlínském kraji
Intervention approaches in support of pupils with ADHD in Zlinsky region
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Felcmanová, Lenka
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 11. 09. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tématem diplomové práce jsou intervenční přístupy využívané v podpoře žáků se specifickou poruchou chování. Hlavním cílem práce je zmapovat obsah poradenských služeb Zlínského kraje, které jsou poskytovány žákům se specifickou ...
The theme of the master thesis is the intervention approaches used to support pupils with a specific behavioral disorder. The main aim of the thesis is to map the content of the consultancy services in Zlin Region, which ...
The theme of the master thesis is the intervention approaches used to support pupils with a specific behavioral disorder. The main aim of the thesis is to map the content of the consultancy services in Zlin Region, which ...
Pilotní projekt třídy pro žáky s autismem implementující poznatky Aplikové Behaviorální Analýzy
Project of class for puppils with autism implementing knowledge of Applied Behavior Analysis
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hájková, Vanda
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 09. 09. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem této závěrečné práce je popsat a vyhodnotit vzdělávání žáka s autismem ve škole hlavního vzdělávacího proudu podle principů aplikované behaviorální analýzy. Výchozí metodou je Pensylvánský projekt verbálního chování, ...
The aim of this thesis is to describe and evaluate the education of an autistic pupil in the mainstream school according to the principles of applied behavioural analysis. The default method is the Pennsylvania Verbal ...
The aim of this thesis is to describe and evaluate the education of an autistic pupil in the mainstream school according to the principles of applied behavioural analysis. The default method is the Pennsylvania Verbal ...
Hodnocení slovní zásoby u předškolních dětí
Lexicon Evaluation of Preschool Children
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klenková, Jiřina
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 17. 09. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The diploma thesis Lexicon Evaluation of Preschool Children is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part of this work on speech therapy describes within four chapters the Czech vocabulary, ...
Diplomová práce Hodnocení slovní zásoby u předškolních dětí je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část této práce s logopedickou tématikou se ve čtyřech kapitolách zabývá popisem slovní zásoby ...
Diplomová práce Hodnocení slovní zásoby u předškolních dětí je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část této práce s logopedickou tématikou se ve čtyřech kapitolách zabývá popisem slovní zásoby ...
Bariéry ve vzdělávání dětí ze sociálně vyloučených lokalit očima jejich rodičů
Barriers to education for children from socially excluded localities from their parents point of view
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Němec, Zbyněk
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 11. 09. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá žáky ze sociálně vyloučených lokalit a jejich vzděláváním. Teoretická část definuje pojem sociálně vyloučená lokalita a zabývá se výraznými znaky, které ovlivňují život osob zde žijících. Dále je ...
Diploma thesis deals with pupils from socially excluded localities and their education. The theoretical part defines the term socially excluded locality and deals with distinctive features that influence the situation of ...
Diploma thesis deals with pupils from socially excluded localities and their education. The theoretical part defines the term socially excluded locality and deals with distinctive features that influence the situation of ...
Čtení knih u žáků se sluchovým postižením
Reading books in pupils with hearing impairment
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hádková, Kateřina
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 27. 05. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá čtenářstvím žáků se sluchovým postižením, jejich oblibou čtení knih na 2. stupni základní školy pro sluchově postižené vzhledem k jejich specifikům, která vyplývají z jejich postižení. Nejprve ...
This diploma thesis deals with the reading of pupils with hearing impairment, popularity of reading books at the 2nd level of primary school for the hearing impaired based on their specifics, which arise from their disability. ...
This diploma thesis deals with the reading of pupils with hearing impairment, popularity of reading books at the 2nd level of primary school for the hearing impaired based on their specifics, which arise from their disability. ...