Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Teplice - město, kde žiji
Teplice - town, where I live
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jakubcová Hajdušková, Lucie
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 20. 05. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce nahlíží na město Teplice a výuku o architektuře z různých úhlů. Nejprve autorka zkoumá vlastní vztah k městu, z něhož pochází. Dále se zaměřuje na žáky prvního stupně ZŠ a mapuje jejich prekoncepty k Teplicím. Zjišťuje ...
The thesis thinks over the town of Teplice and the architecture education from different points of view. First the author explores her own relationship to the town where she comes from. Then she focuses on primary grade ...
The thesis thinks over the town of Teplice and the architecture education from different points of view. First the author explores her own relationship to the town where she comes from. Then she focuses on primary grade ...
Textilní umění současnosti. Inspirace dílem Sheily Hicks pro výtvarnou výchovu
Contemporary textile art. Artwork of Sheila Hicks as Inspiration for Art Education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jakubcová Hajdušková, Lucie
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 02. 09. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: První část diplomové práce má charakter průzkumné sondy, která hledá podobu a situaci textilního umění současnosti. Opírá se o rozhovory odborníků z oblasti textilního umění a poznatků z navštívených výstav. Součástí práce ...
The first part of the thesis has the character of an exploratory probe, which is looking for the form and situation of textile art at present. It is based mainly interviews of experts in the field of textile art and ...
The first part of the thesis has the character of an exploratory probe, which is looking for the form and situation of textile art at present. It is based mainly interviews of experts in the field of textile art and ...
Mezioborové vazby výtvarné výchovy a rozvoj smyslové citlivosti v kontextu mateřské školy
Interdisciplinary contextures of Art Education and development of sensory sensibility in the context of kindergarten
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kafková, Helena
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 08. 09. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Teoretická část nastiňuje historické i současné představy o rozvoji smyslového vnímání dětí předškolního věku, odrážející se ve výtvarné výchově a tvorbě. Další část práce se zabývá sondou do metodiky smyslové výchovy, ...
SUMMARY: The theoretical part outlines the historical and contemporary ideas about development of sensory sensibility of preschool age children, reflected in the Art Education and creation. Another part of labour deals ...
SUMMARY: The theoretical part outlines the historical and contemporary ideas about development of sensory sensibility of preschool age children, reflected in the Art Education and creation. Another part of labour deals ...