Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Přesnost a rychlost ve vnímání množství u jedinců s dyskalkulií
Accuracy and speed in numerosity at individuals with dyscalculia
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Špačková, Klára
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 08. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Předložená práce se zabývá problematikou dyskalkulie, která patří do skupiny specifických poruch učení. Teoretická část práce představuje současný stav poznání o vývoji matematických schopností a jejich narušení v kontextu ...
The thesis deals with the topic of dyscalculia, which is officially recognized as a learning disability. The theoretical part of the thesis is focused on the current status of knowledge about development of mathematical ...
The thesis deals with the topic of dyscalculia, which is officially recognized as a learning disability. The theoretical part of the thesis is focused on the current status of knowledge about development of mathematical ...
Písemné projevy u žáků 3. a 5. ročníků v diagnostických diktátech
Written expressions of pupils at the 3rd and 5th graders in diagnostic dictation
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kucharská, Anna
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 08. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis deals with the issue of written expression of pupils in relation to their region and the type of schools in which they are educated. It also deals with spelling skills of pupils with specific developmental ...
Tato diplomová práce se zabývá problematikou písemného projevu žáků v návaznosti na jejich region a typ škol, ve kterém jsou vzděláváni. Zabývá se také pravopisnými schopnostmi žáků se specifickou vývojovou poruchou školních ...
Tato diplomová práce se zabývá problematikou písemného projevu žáků v návaznosti na jejich region a typ škol, ve kterém jsou vzděláváni. Zabývá se také pravopisnými schopnostmi žáků se specifickou vývojovou poruchou školních ...