Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Reflexe prekonceptu přísudku v 6. ročníku ZŠ
Reflection of the Predicate Preconception in Studying Process in 6th Grade of Elementary School
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Štěpáník, Stanislav
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 23. 05. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem práce Reflexe prekonceptu přísudku v 6. ročníku ZŠ je postihnout, jakým způsobem žáci 6. ročníku přemýšlejí o větném členu přísudek. Práce tedy nejprve charakterizuje konstruktivismus, jakožto směr, který s prekoncepty ...
The objective of the thesis Reflection of the Predicate Preconception in Studying Process in 6th Grade of Elementary School is to ascertain how the 6th year pupils (aged 12-13 years) think about the predicate. The thesis ...
The objective of the thesis Reflection of the Predicate Preconception in Studying Process in 6th Grade of Elementary School is to ascertain how the 6th year pupils (aged 12-13 years) think about the predicate. The thesis ...
Využití deskových her pro výuku českého jazyka na 1. stupni ZŠ
Using board games in the Czech language lessons in primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Janovec, Ladislav
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 20. 05. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: My diploma thesis on the Using board games in the Czech language lesson in primary school is divided into two parts. The first part deals with theoretical starting points based on experiential and constructivist pedagogy. ...
Má diplomová práce na téma Využití deskových her pro výuku českého jazyka na 1. stupni ZŠ je rozdělena do dvou částí. První část se zabývá teoretickými východisky, která vychází ze zážitkové a konstruktivistické pedagogiky. ...
Má diplomová práce na téma Využití deskových her pro výuku českého jazyka na 1. stupni ZŠ je rozdělena do dvou částí. První část se zabývá teoretickými východisky, která vychází ze zážitkové a konstruktivistické pedagogiky. ...