Hledat
Zobrazují se záznamy 1-9 z 9
Dítě s poruchou sociálního a emočního vývoje v předškolním zařízení.
A child with a disorder of social and emotional development in a preschool facility.
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hanyš Holemá, Irena
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 17. 01. 2023
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na problematiku úspěšné edukace a komunikace s dítětem předškolního věku s poruchou sociálního a emocionálního vývoje. Na připravenost pedagogů vzdělávat a vychovávat takto znevýhodněné děti, ...
The diploma thesis is focused on the issue of successful education and communication with a child of preschool age with a disorder of social and emotional development. On the readiness of pedagogues to educate and raise ...
The diploma thesis is focused on the issue of successful education and communication with a child of preschool age with a disorder of social and emotional development. On the readiness of pedagogues to educate and raise ...
Využití knih Petra Horáčka v dramatické výchově při práci s dětmi předškolního věku
Usage of Petr Horáček's books in dramatical education at work with children in preschool age
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Ferklová, Alžběta
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 06. 09. 2023
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This bachelor thesis deals with the possibilities of using Petr Horáček's books in drama education with preschool children. The theoretical part characterizes the development of the preschool child. At the same time, it ...
Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi využití knih Petra Horáčka v dramatické výchově s dětmi předškolního věku. V teoretické části je charakterizován vývoj dítěte předškolního věku. Současně je zde vymezena dramatická ...
Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi využití knih Petra Horáčka v dramatické výchově s dětmi předškolního věku. V teoretické části je charakterizován vývoj dítěte předškolního věku. Současně je zde vymezena dramatická ...
Odměny a tresty ve výchově předškolních dětí v mezigeneračním pohledu
Rewards and punishments in education of pre-school children in intergenerational perspective
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kropáčková, Jana
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 09. 09. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Práce s metodou Learning Stories ve věkově homogenní třídě v prostředí české mateřské školy
Work with the Learning Stories method in the age homogenous class in the context of Czech nursery school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Loudová Stralczynská, Barbora
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 23. 05. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The thesis deals with the issue of assessment of learning processes of preschool children. The aim of the thesis is to deepen the theoretical knowledge and to implement the Learning Stories method in the Czech Republic. ...
Diplomová práce se zabývá problematikou hodnocení procesů učení předškolních dětí. Cílem práce je prohloubit teoretické poznatky a implementovat metodu Learning Stories v České republice. Learning Stories odpovídají klíčovým ...
Diplomová práce se zabývá problematikou hodnocení procesů učení předškolních dětí. Cílem práce je prohloubit teoretické poznatky a implementovat metodu Learning Stories v České republice. Learning Stories odpovídají klíčovým ...
Inovativní přístupy v oblasti rozvoje zrakového vnímání v předškolním vzdělávání
Innovative approaches to the development of visual perception in preschool education
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Ronková, Jolana
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 08. 01. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Současná rodina dítěte předškolního věku a volný čas
Today's Family of a Pre-School Child and Free Time Activities
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kropáčková, Jana
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 26. 05. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Rodina má pro dítě předškolního věku nezastupitelný význam. Je základním faktorem, který určuje jeho celkový rozvoj a charakter trávení volného času. Důležité jsou společné aktivity dítěte a rodičů či prarodičů, kteří hrají ...
A family has an invaluable significance for a child of preschool age. It is a basic factor that determines his overall development and nature of free time activities. One of the most important activities are the shared ...
A family has an invaluable significance for a child of preschool age. It is a basic factor that determines his overall development and nature of free time activities. One of the most important activities are the shared ...
Adaptace v mateřské škole a vhodné činnosti pro čtyřleté a mladší děti
Adaptation to kindergarten and appropriate activities for four-year-olds and younger children
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kropáčková, Jana
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 21. 05. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku adaptace dítěte na prostředí mateřské školy, zvláště dětmi čtyřletými a mladšími. Zvláštní pozornost věnuje hře a činnostem, které posilují vztah dítěte k učitelce či ...
This bachelor's thesis focuses on the issue of child adaptation into the kindergarten environment, particularly children four years old and younger. Special attention is given to games and activities that strengthen the ...
This bachelor's thesis focuses on the issue of child adaptation into the kindergarten environment, particularly children four years old and younger. Special attention is given to games and activities that strengthen the ...
Sebehodnocení dětí v mateřské škole
Self-evaluation of children in kindergarten
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koželuhová, Eva
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 17. 05. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Hodnocení připravenosti dětí na zahájení povinné školní docházky pedagogickou veřejností a rodinou
Assessment of the readiness of children at compulsory school teaching public and family
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kropáčková, Jana
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 26. 05. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Záměrem diplomové práce bylo odhalit a následně prezentovat komplexní názory odborné pedagogické veřejnosti a rodičů na současnou problematiku školní připravenosti a s ní spojenými otázkami týkajících se vysokého počtu ...
The main goal of the thesis was to detect and subsequently present a comprehensive views of educational society and parents for the current issue of school preparedness and its related issues concerning the high number of ...
The main goal of the thesis was to detect and subsequently present a comprehensive views of educational society and parents for the current issue of school preparedness and its related issues concerning the high number of ...