Hledat
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
Týmová spolupráce při rozvoji komunikační schopnosti u žáků s kombinovaným postižením v základní škole speciální
Teamwork in the process of communication ability development of children with multiple disability in special elemantary school
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 01. 02. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The Rigorosum thesis in its theoretical part defines the basis and function of communication as well as motivation to communication. It also gives information on disturbed communication abilities, strategy during the therapy ...
Rigorózní práce v teoretické části vymezuje základní podstatu a funkci komunikace, motivaci ke komunikaci. Dále informativně seznamuje s narušenou komunikační schopností, strategií při terapii a terapeutickými metodami ...
Rigorózní práce v teoretické části vymezuje základní podstatu a funkci komunikace, motivaci ke komunikaci. Dále informativně seznamuje s narušenou komunikační schopností, strategií při terapii a terapeutickými metodami ...
Logopedická intervence u dospělých s demencí
Speech intervention for adults with dementia
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 04. 09. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Univerzita Karlova Pedagogická fakulta Katedra speciální pedagogiky RIGORÓZNÍ PRÁCE Logopedická intervence u dospělých osob s demencí Speech therapy for adults with dementia Mgr. Markéta Pavlíková Konzultant práce: doc. ...
Univerzita Karlova Pedagogická fakulta Katedra speciální pedagogiky RIGORÓZNÍ PRÁCE Logopedická intervence u dospělých osob s demencí Speech therapy for adults with dementia Mgr. Markéta Pavlíková Konzultant práce: doc. ...
Univerzita Karlova Pedagogická fakulta Katedra speciální pedagogiky RIGORÓZNÍ PRÁCE Logopedická intervence u dospělých osob s demencí Speech therapy for adults with dementia Mgr. Markéta Pavlíková Konzultant práce: doc. ...
Využití systémů alternativní a augmentativní komunikace v rámci logopedické intervence u jedinců s kombinovaným postižením
Usage of alternative and augmentative systems of communication within logopedic intervention of individuals with combined disabilities
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 04. 02. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The dissertation provides a detailed analysis of logopedic intervention. It focuses on systems of alternative and augmentative communication of individuals with special learning and educational needs (combined disability) ...
Shrnutí Rigorózní práce nabízí podrobný rozbor logopedické intervence se zaměřením na systémy alternativní a augmentativní komunikace u jedinců se speciálními vzdělávacími potřebami (kombinované postižení) různého věku ...
Shrnutí Rigorózní práce nabízí podrobný rozbor logopedické intervence se zaměřením na systémy alternativní a augmentativní komunikace u jedinců se speciálními vzdělávacími potřebami (kombinované postižení) různého věku ...
Vliv smyslové deprivace na vývoj dítěte se sluchovým postižením
Influence of sensory deprivation on development of a child with a hearing impairment
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Soukupová, Tereza
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 01. 02. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Abstrackt The thesis Influence of sensory deprivation on development of a child with a hearing impairment is, as the name suggests, focused on stimulus effect subdeprivation / deprivation of a child with hearing impairment. ...
Resumé Rigorózní práce Vliv smyslové deprivace na vývoj dítěte se sluchovým postižením je, jak už z názvu vyplývá, zaměřena na problematiku působení podnětové subdeprivace/deprivace u dítěte se sluchovým handicapem. V práci ...
Resumé Rigorózní práce Vliv smyslové deprivace na vývoj dítěte se sluchovým postižením je, jak už z názvu vyplývá, zaměřena na problematiku působení podnětové subdeprivace/deprivace u dítěte se sluchovým handicapem. V práci ...
Analýza procesu vzdělávání žáků se středně těžkým mentálním postižením se zaměřením na inovativní výukové metody, moderní digitální technologie a formativní speciálněpedagogické terapie
Analysis of the process of education of pupils with moderate mental disabilities focusing on innovative teaching methods, modern digital technologies and formative special pedagogical therapies
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 06. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Rigorous work deals with the issue of education of pupils with moderate mental disabilities at special elementary schools. The aim of the thesis is to analyze the issue of education of these pupils at special primary ...
Rigorózní práce se věnuje problematice edukace žáků se středně těžkým mentálním postižením na základních školách speciálních. Cílem rigorózní práce je analyzovat problematiku edukace těchto žáků na základní škole speciální, ...
Rigorózní práce se věnuje problematice edukace žáků se středně těžkým mentálním postižením na základních školách speciálních. Cílem rigorózní práce je analyzovat problematiku edukace těchto žáků na základní škole speciální, ...