Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Indikátory zaujetí při matematice
Indikators of Captivation in Mathematics
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 10. 09. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: NÁZEV: Indikátory zaujetí při matematice AUTOR: Eliška Tauchmanová KATEDRA: Katedra psychologie, Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova v Praze ŠKOLITEL: Doc. PhDr. Isabella Pavelková CSc. ABSTRAKT: Cílem práce je zmapovat, ...
TITLE: Indicators of Captivation in Mathematics AUTHOR: Eliška Tauchmanová DEPARTMENT: Department of psychology, Faculty of Pedagogy, Charles University in Prague SUPERVISOR: Doc. PhDr. Isabella Pavelková CSc. ABSTRACT: ...
TITLE: Indicators of Captivation in Mathematics AUTHOR: Eliška Tauchmanová DEPARTMENT: Department of psychology, Faculty of Pedagogy, Charles University in Prague SUPERVISOR: Doc. PhDr. Isabella Pavelková CSc. ABSTRACT: ...
Kognitivní, emocionální a behaviorální dimenze strachu v úkolových situacích v matematice
Cognitive, emotional and behavioral dimension of test anxiety in school task situations in mathematics
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pavelková, Isabella
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 05. 02. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Test anxiety is a phenomenon that can be commonly encountered at school. Test anxiety can be seen as a substantial non-intellectual factor affecting the quality of pupils' school work. In the literature we can find a form ...
Žákovský strach a úzkost jsou jevem, se kterým se běžně můžeme ve školním prostředí setkat a který může představovat podstatný mimointelektový faktor ovlivňující kvalitu školní práce žáků. V odborné literatuře se můžeme ...
Žákovský strach a úzkost jsou jevem, se kterým se běžně můžeme ve školním prostředí setkat a který může představovat podstatný mimointelektový faktor ovlivňující kvalitu školní práce žáků. V odborné literatuře se můžeme ...