Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Uplatnění absolventů Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze oborů učitelství se zaměřením na technickou a informační výchovu nebo ICT v praxi (2001-2011)
Perceptions of teacher training graduates studying technical and information technology or ICT in practice at the Faculty of Education of Charles University in Prague (2001-2011)
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Černochová, Miroslava
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 26. 05. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: NÁZEV: Uplatnění absolventů Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze oborů učitelství se zaměřením na technickou a informační výchovu nebo ICT v praxi (2001-2011) AUTOR: Lucie Kubíková KATEDRA: Katedra technické a ...
TITTLE: Perceptions of teacher training graduates studying technical and information technology or ICT in practice at the Faculty of Education of Charles University in Prague (2001 - 2011) AUTHOR: Lucie Kubíková DEPARTMENT: ...
TITTLE: Perceptions of teacher training graduates studying technical and information technology or ICT in practice at the Faculty of Education of Charles University in Prague (2001 - 2011) AUTHOR: Lucie Kubíková DEPARTMENT: ...
Funkce a využití učebnic pro výuku informaticky zaměřených předmětů vzdělávací oblasti ICT na středních odborných školách v ČR
Function and using textbooks for Informatics and ICT subjects in secondary vocational schools in the Czech Republic
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Černochová, Miroslava
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 02. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem diplomové práce je zjistit, zda žáci a učitelé na středních odborných školách a středních odborných učilištích využívají tištěné učebnice IKT, jakým způsobem využívají jakých důvodů případně tištěné učebnice nepoužívají ...
The aim of this thesis is to ascertain if the secondary vocational school students and teachers use printed textbooks in their ICT lessons, how they use them alternatively, what are their reasons not to use them. Lastly, ...
The aim of this thesis is to ascertain if the secondary vocational school students and teachers use printed textbooks in their ICT lessons, how they use them alternatively, what are their reasons not to use them. Lastly, ...
Autorská prostředí pro tvorbu multimediálních výukových objektů v rámci přípravy učitele
Authoring systems for the development of multimedia learning objects in teacher's preparation
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jeřábek, Tomáš
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 26. 05. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce se zabývá problematikou multimediálních výukových objektů a autorských systémů pro jejich tvorbu. Formou kvalitativního výzkumného šetření zjišťuje nejčastější požadavky na tyto objekty a systémy kladené ze strany ...
This diploma thesis deals with the topic of multimedia learning objects and authoring systems for its design. In the form of a qualitative survey the paper discovers the most frequent practice teachers' requirements for ...
This diploma thesis deals with the topic of multimedia learning objects and authoring systems for its design. In the form of a qualitative survey the paper discovers the most frequent practice teachers' requirements for ...