Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 31
Rozvoj komunikačních kompetencí u dětí předškolního věku
Developing communication skills for children preschool age
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kropáčková, Jana
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 07. 01. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Klíčová slova: komunikace, komunikační kompetence, ontogeneze řeči, ovlivňující faktory, Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání, dítě předškolního věku, rodina, učitelka, mateřská škola, stimulační program ...
Key words: communication, communication skills, ontogenesis of speech, influencing factors, communication skills, general educational program for preschool education, preschool age, family, teacher, nursery school, a ...
Key words: communication, communication skills, ontogenesis of speech, influencing factors, communication skills, general educational program for preschool education, preschool age, family, teacher, nursery school, a ...
Aktivity podporující spolupráci základní školy s mateřskou školou a rodinou směřující k bezproblémovému vstupu dítěte do základní školy
Activities offered by Primary Schools supporting the involvement of both parents and the pre-primary school resulting in a trouble free transition for the child
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kropáčková, Jana
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 24. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou propojení preprimárního a primárního vzdělávání a rodinou, konkrétně jejich vzájemnou spoluprací, která vede k bezproblémovému vstupu dítěte do základní školy. Teoretická část diplomové ...
This thesis is dealing with the issues associated with the transition from pre-primary to primary education, with the understanding and cooperation of the family, which results in a trouble free admission of a child to ...
This thesis is dealing with the issues associated with the transition from pre-primary to primary education, with the understanding and cooperation of the family, which results in a trouble free admission of a child to ...
Přijetí a vývoj dítěte se sluchovým postižením ve slyšící rodině
Acceptance and development of a child with hearing impairment in a hearing family
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kotvová, Miroslava
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 09. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá přijetím a vývojem dítěte se sluchovým postižením ve slyšící rodině. Teoretická část se v první kapitole zabývá sluchovým postižením a základní terminologií oboru. Druhá kapitola se věnuje možnostem ...
This thesis deals with the acceptance and development of a child with hearing impairment in a hearing family. The first chapter of the theoretical part deals with hearing impairment and the basic terminology of the discipline. ...
This thesis deals with the acceptance and development of a child with hearing impairment in a hearing family. The first chapter of the theoretical part deals with hearing impairment and the basic terminology of the discipline. ...
Neslyšící dítě a možnosti jeho výchovy a vzdělávání
Deaf child and the possibilities of his upbringing and education
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kotvová, Miroslava
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 29. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Komunikace mezi školou a rodinou v rámci formativního hodnocení žáků
Communication between school and family in formative assesment of pupils
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejlová, Helena
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 18. 05. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This thesis deals with communication between school and family in the formative assessment of pupils. The main goal of this thesis is to map the procedures and conditions of functional communication between school and ...
Tato práce se zabývá komunikací mezi školou a rodinou v rámci formativního hodnocení žáků. Hlavním cílem práce je zmapování postupů a podmínek funkční komunikace mezi školou a rodinou týkající se formativního hodnocení ...
Tato práce se zabývá komunikací mezi školou a rodinou v rámci formativního hodnocení žáků. Hlavním cílem práce je zmapování postupů a podmínek funkční komunikace mezi školou a rodinou týkající se formativního hodnocení ...
Formy spolupráce rodiny a školy na počátku školní docházky
Forms of Family and School Cooperation at the Beginning of School Attandance
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kargerová, Jana
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 18. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se soustředí na formy spolupráce mezi rodinou a školou na počátku školní docházky. Teoretická část definuje rodinu a školu jako výchovně - vzdělávací instituce. Mapuje kořeny vývoje spolupráce těchto ...
This thesis focuses on forms of cooperation between family and school at the beginning of school attendance. The theoretical part defines family and school as educational institutions and traces the development of cooperation ...
This thesis focuses on forms of cooperation between family and school at the beginning of school attendance. The theoretical part defines family and school as educational institutions and traces the development of cooperation ...
Význam solupráce mateřské školy s rodinou pro rozvoj dítěte
The importance of cooperation between kindergarten and family for child's development
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Poche Kargerová, Jana
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 13. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Neslyšící dítě a jeho výchova v rodině
Deaf child and his upbringing in a family
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kotvová, Miroslava
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 27. 05. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Portfolio dítěte jako prostředek ke zlepšení spolupráce rodiny a mateřské školy
Child's portfolio as a tool for improving cooperation between family and kindergarten
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koželuhová, Eva
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 20. 01. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce s názvem "Portfolio dítěte jako prostředek ke zlepšení spolupráce rodiny a mateřské školy" se zabývá tím, jak portfolio dítěte může napomoci ke zlepšení spolupráce rodiny a mateřské školy, přesněji k probuzení ...
The diploma thesis entitled "Child Portfolio as a Means to Improve Family and Kindergarten Cooperation" deals with how a child's portfolio can help improve family and nursery school cooperation, more specifically to awaken ...
The diploma thesis entitled "Child Portfolio as a Means to Improve Family and Kindergarten Cooperation" deals with how a child's portfolio can help improve family and nursery school cooperation, more specifically to awaken ...
Aktivity podporující spolupráci rodiny s předškolními institucemi na Praze 7
Activities supporting cooperation families with preschool institutions in Prague 7
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kropáčková, Jana
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 22. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen