Hledat
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
Práce začínajícího učitele dramatické výchovy na počátku školní docházky.
Work of Drama Teacher the Beginner at the beginning of the school attendance.
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Svobodová, Radmila
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 15. 01. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce je věnována tématu začínajícího učitele dramatické výchovy na počátku školní docházky, tedy v prvním pololetí první třídy. Její teoretická část je odborným podkladem, z nějž vychází praktická část. Umožňuje ...
This diploma thesis deals with theme of a work of a novice drama teacher at the beginning of school attendance. Specially in the first mid-term of the first class. The theoretical part is a vocational knowledge file which ...
This diploma thesis deals with theme of a work of a novice drama teacher at the beginning of school attendance. Specially in the first mid-term of the first class. The theoretical part is a vocational knowledge file which ...
Komparace párové výuky v kontextu vyučovacího procesu ve vztahu k PedF UK a 1. stupně ZŠ.
Comparison of pair teaching in the context of the teaching process in relation to PedF UK and 1st grade of elementary school.
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Poche Kargerová, Jana
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 20. 05. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou párového vyučování mezi učiteli. Hlavním cílem je zmapování výhod a úskalích této výuky. Zaměřuje se na širší specifika párové výuky, které následně porovnává v prostředí základní a ...
The diploma thesis deals with the issue of pair teaching between teachers. The main goal is to map the advantages and disadvantages of this teaching. It focuses on the broader specifics of pair teaching, which it then ...
The diploma thesis deals with the issue of pair teaching between teachers. The main goal is to map the advantages and disadvantages of this teaching. It focuses on the broader specifics of pair teaching, which it then ...
Problémy začínajících učitelů
Problems of novice teachers
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Stará, Jana
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 04. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The diploma thesis with the title Problems of beginning teachers. This deals with the issues of beginning teachers during their first years of practice and it also points out the existing forms of support which are available ...
Diplomová práce s názvem Problémy začínajících učitelů řeší úskalí začínajících učitelů při prvních letech jejich praxe a poukazuje na existující formy podpory, které jsou mladým učitelům v prvních letech k dispozici. ...
Diplomová práce s názvem Problémy začínajících učitelů řeší úskalí začínajících učitelů při prvních letech jejich praxe a poukazuje na existující formy podpory, které jsou mladým učitelům v prvních letech k dispozici. ...
Zavádění formativního hodnocení v primární škole
Embedding formative assesment in elementary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Krčmářová, Tereza
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 20. 05. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá tématem zavádění formativního hodnocení. Cílem teoretické části je zmapovat téma školního hodnocení obecně, zmínit jeho funkce, typy, formy a jazyky. Účelem je rovněž popsat proces zavádění ...
This thesis deals with the topic of formative assessment embedding. The goal of the theoretical part is to map the school assessment in general, mention its functions, types, forms and language. The purpose of this work ...
This thesis deals with the topic of formative assessment embedding. The goal of the theoretical part is to map the school assessment in general, mention its functions, types, forms and language. The purpose of this work ...
Problémy začínajících učitelů na 1. stupni ZŠ
Problems of beginning teachers of primary education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Poche Kargerová, Jana
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 15. 01. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Hlavním cílem teoretické části je představit úskalí učitelské profese, s jakými problémy se v dnešní době absolvent či absolventka pedagogické fakulty setkává při nástupu do učitelské praxe. Na co není ze školy připraven/a. ...
The main aim of the theoretical part is to introduce difficulties of the teaching profession, such as the problems that are encountered today, when they are available for work and the challenges that they are not prepared ...
The main aim of the theoretical part is to introduce difficulties of the teaching profession, such as the problems that are encountered today, when they are available for work and the challenges that they are not prepared ...