Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 11
Logopedická intervnce u dětí a žáků se syndromem ADHD
Speech therapy for children and pupils with ADHD
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klenková, Jiřina
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 18. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Možnosti rozvoje komunikativních dovedností dětí v běžné mateřské škole
Development possibilities of communication skills of children in a regular nursery school
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klenková, Jiřina
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 18. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Obtíže u dětí přípravných tříd se zaměřením na narušenou komunikační schopnost
Difficulties in chidren of preparatory classes with a focus on impaired communication ability
Rigorózní práce (NEOBHÁJENO)
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 08. 09. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Abstrakt:Abstrakt: Komunikace představuje schopnost, jak můžeme v běžném životě vyjádřit a sdílet své myšlenky, zkušenosti i pocity. Komunikace sehrává důležitou roli také v průběhu vzdělávání. Ve vzdělávání informace ...
Abstract:Abstract: Communication constitutes the ability to express and share our thoughts, experiences and feelings in everyday life. Communication also plays an important role in the process of education. In education, ...
Abstract:Abstract: Communication constitutes the ability to express and share our thoughts, experiences and feelings in everyday life. Communication also plays an important role in the process of education. In education, ...
Logopedická prevence v běžné mateřské škole
Speech therapy prevention in mainstream pre-school education
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Korandová, Zuzana
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 15. 09. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Možnosti rozvoje komunikativních dovedností u dětí v běžné mateřské škole a v logopedické třídě
Possibilities of development children's communication skills in a nursery school in logopedic class
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klenková, Jiřina
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 18. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Terénní logopedická péče u osob s dysfagií
Speech and Language Therapy Field Care for People with Dysphagia
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Horynová, Jana
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 14. 09. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The diploma thesis deals with the topic of field language and speech therapy for people with dysphagia. The work is divided into four chapters, while the first three define the theoretical framework of the work, the fourth ...
Diplomová práce se zaobírá tématem terénní logopedické péče u osob s dysfagií. Práce je členěna do čtyř kapitol, přičemž první tři vymezují teoretický rámec práce, čtvrtá kapitola je empirická. Úvodní kapitola přináší ...
Diplomová práce se zaobírá tématem terénní logopedické péče u osob s dysfagií. Práce je členěna do čtyř kapitol, přičemž první tři vymezují teoretický rámec práce, čtvrtá kapitola je empirická. Úvodní kapitola přináší ...
Rozvoj motoriky a oromotoriky u dětí s narušenou komunikační schopností v rámci logopedické prevence
Development of motorics and oromotorics of children with impaired communication ability in the framework of speech therapy
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klenková, Jiřina
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 15. 09. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Rozvoj fonematické sluchu u dětí s NKS podle metodiky D.B.Elkonina
Development of phonemic hearing in children with impaired verbal communication skills utilizing the D.B. Elkonin method
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klenková, Jiřina
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 15. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce je speciálně pedagogického a logopedického zaměření. Tématem diplomové práce je Rozvoj fonematického sluchu u dětí s narušenou komunikační schopností podle metody Daniila Boršoviče Eľkonina. Zabývá se ...
The topic of the thesis is the development of phonematic hearing in children with impaired verbal communication skills, utilizing the method of Danil Boršovič Eľkonin. It deals with the training of language skills for ...
The topic of the thesis is the development of phonematic hearing in children with impaired verbal communication skills, utilizing the method of Danil Boršovič Eľkonin. It deals with the training of language skills for ...
Logopedická intervence u žáků s diagnózou elektivní mutismus
Speech therapy and intervention of pupils with a diagnosis of elective mutism
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Korandová, Zuzana
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 15. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Téma diplomové práce pojednává o logopedické intervenci u žáků s elektivním mutismem. Práce je strukturovaná do čtyř kapitol. První tři kapitoly jsou zaměřeny teoretickým směrem a čtvrtá empirickým. První teoretická kapitola ...
The topic of the diploma thesis is speech therapy and intervention of pupils with elective mutism. The thesis is structured into four chapters. The theoretical framework is presented in three chapters, the fourth one is ...
The topic of the diploma thesis is speech therapy and intervention of pupils with elective mutism. The thesis is structured into four chapters. The theoretical framework is presented in three chapters, the fourth one is ...
Možnosti rozvoje komunikačních schopností u dětí v běžné mateřské škole
Possibilities of communication ability development in children in mainstream pre-school education
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Korandová, Zuzana
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 03. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen