Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 12
Úloha asistentů pedagoga při vzdělávání odsouzených se zdravotním postižením
Role of teaching assistants in the education of convicts with disabilities
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bajcura, Lubomír
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 12. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The purpose of this diploma work is to evaluate the work of teaching assistants in supporting the study of convicts with disabilities in the Vocational School in Vinařice Prison. The partial aim of this diploma work is to ...
Cílem diplomové práce je evaluace práce asistentů pedagoga při podpoře studia odsouzených se zdravotním postižením ve Středním odborném učilišti ve Věznici Vinařice. Dílčím cílem práce je zjistit, zda asistenti pedagoga ...
Cílem diplomové práce je evaluace práce asistentů pedagoga při podpoře studia odsouzených se zdravotním postižením ve Středním odborném učilišti ve Věznici Vinařice. Dílčím cílem práce je zjistit, zda asistenti pedagoga ...
Podpora žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni vybrané základní školy
Support for pupils with specific learning disabilities at the 2nd level of a selected primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bartoňová, Miroslava
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 16. 09. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The thesis focuses on the identification of support for pupils with specific learning disabilities at a selected elementary school. The theoretical chapters are focused on defining the terms of specific learning disabilities, ...
Diplomová práce se zaměřuje na zjišťování podpory žáků se specifickými poruchami učení na vybrané základní škole. Teoretické kapitoly jsou zaměřeny na vymezení pojmů specifických poruch učení, jejich etiologii, vymezení ...
Diplomová práce se zaměřuje na zjišťování podpory žáků se specifickými poruchami učení na vybrané základní škole. Teoretické kapitoly jsou zaměřeny na vymezení pojmů specifických poruch učení, jejich etiologii, vymezení ...
Edukace rodičů extrémně nezralých dětí při využívání stimulačních technik pro podporu psychomotorického vývoje
Education for parents of extremely premature infants in the use of stimulation techniques for the support of psychomotor development
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hájková, Vanda
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 19. 06. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na edukaci rodičů dětí s perinatálními riziky. Práce se zaměřuje na zdůvodnění potřebnosti role speciálního pedagoga v rámci multidisciplinárního týmu terapeutů při práci s dětmi s perinatální ...
Annotation: The thesis is focused on educating parents of children with perinatal risks. The work focuses on justifying the need of special educator within the multidisciplinary team of therapists and his role in the work ...
Annotation: The thesis is focused on educating parents of children with perinatal risks. The work focuses on justifying the need of special educator within the multidisciplinary team of therapists and his role in the work ...
Speciálně pedagogická podpora v oblasti pracovní přípravy osob s kombinovaným postižením
Special pedagogical support in the field of work preparation for people with multiple disability
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Němec, Zbyněk
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 12. 01. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce na téma Speciálně pedagogická podpora v oblasti pracovní přípravy osob s kombinovaným postižením si klade za cíl, objasnit problematiku pracovní přípravy studentů Praktické školy jednoleté a Praktické školy ...
The diploma thesis on the topic Special pedagogical support in the field of work training of persons with multiple disabilities aims to clarify the issue of work training of students of the One-Year Practical School and ...
The diploma thesis on the topic Special pedagogical support in the field of work training of persons with multiple disabilities aims to clarify the issue of work training of students of the One-Year Practical School and ...
Aktivační centra - celoživotní vzdělávání dospělých osob s mentálním postižením
Activation centres - lifelong learning of adults with mental disability
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Zemková, Jaroslava
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 19. 09. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou celoživotního vzdělávání dospělých osob s mentálním postižením v kurzech aktivačních center. Cílem práce je představit pilotní projekt aktivačních center jako jednu z možností ...
The master thesis deals with the problem of lifelong learning of adults with mental disability in Activation Centre courses. The aim of this thesis is to introduce the pilot project of Activation Centres as one of the ...
The master thesis deals with the problem of lifelong learning of adults with mental disability in Activation Centre courses. The aim of this thesis is to introduce the pilot project of Activation Centres as one of the ...
Hipoterapie jako podpůrná metoda léčby u dětí s Joubertovým a jiným hypotonickým syndromem
Hippotherapy as a supportive method of treatment in children with Joubert's and other hypotonic syndrome
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bartoňová, Miroslava
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 16. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: 1 Abstract The subject of this thesis is hippotherapy as a supportive treatment method in children with Joubert syndrome and other hypotonic syndromes. In theoretical part is described Joubert syndrome in connection with ...
1 Předmětem práce je hipoterapie jako podpůrná metoda léčby u dětí s Joubertovým a jiným hypotonickým syndromem. é části je popsán Joubertův syndrom v souvislosti se vzděláváním žáků se speciálními potřebami, včetně ...
1 Předmětem práce je hipoterapie jako podpůrná metoda léčby u dětí s Joubertovým a jiným hypotonickým syndromem. é části je popsán Joubertův syndrom v souvislosti se vzděláváním žáků se speciálními potřebami, včetně ...
Zdravotní gramotnost matek s předčasně narozeným dítětem
Health literacy of mothers with premature infant
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Ivanová, Kateřina
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 25. 05. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Zdravotní gramotnost podle WHO p edstavuje kognitivní a sociální dovednosti, které ur ují motivaci a schopnost jednotlivc získat p ístup, rozum t a využívat informace zp soby, které podporují a udržují dobrý zdravotní stav. ...
Health literacy represents the cognitive and social skills which determine the motivation and ability of individuals to gain access to, understand and use information in ways which promote and maintain good health, according ...
Health literacy represents the cognitive and social skills which determine the motivation and ability of individuals to gain access to, understand and use information in ways which promote and maintain good health, according ...
Edukace dětí s mentálním postižením ve světle současných vzdělávacích trendů
Education of children with mental disabilities from point of view of the contemporary educational trends
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Zemková, Jaroslava
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 14. 01. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem diplomové práce s názvem Edukace dětí s mentálním postižením ve světle současných vzdělávacích trendů je analyzovat průběh inkluzivního vzdělávání žáka s lehkým mentálním postižením na počátku povinné školní docházky, ...
The main goal of this thesis entitled Education of children with mental disabilities from point of view of the contemporary educational trends is to analyze progress of inclusive education on pupil with light mental disorder ...
The main goal of this thesis entitled Education of children with mental disabilities from point of view of the contemporary educational trends is to analyze progress of inclusive education on pupil with light mental disorder ...
Ovlivňování motoriky ve vztahu k prostorové orientaci u žáků 1. a 2 stupně základní školy pro zrakově postižené
Influence upon Mobility in Relation to Spatial Orientation of Pupils in Primary and Upper Primary Schools for the Visually Impaired
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šumníková, Pavlína
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 05. 06. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou prostorové orientace a samostatného pohybu osob se zrakovým postižením. Cílem práce je zhodnotit míru odchylek od přímého směru žáků se zrakovým postižením z prvního a druhého stupně ...
The thesis is focused on spatial orientation and independent movement of visually impaired people. The aim of the thesis is to evaluate the extent of straight direction deviations concerning visually impaired pupils of ...
The thesis is focused on spatial orientation and independent movement of visually impaired people. The aim of the thesis is to evaluate the extent of straight direction deviations concerning visually impaired pupils of ...
Role asistenta pedagoga v inkluzivním vzdělávání z pohledu učitele na základní škole
Role of the teacher assistant in inclusive education from the perspective of teacher at elementary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hájková, Vanda
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 04. 06. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tématem diplomové práce je role asistenta pedagoga v inkluzívním vzdělávání z pohledu učitele na základní škole. Jejím cílem je zjistit, jak pedagogové vnímají pozici asistenta pedagoga při edukaci žáka se speciálními ...
The topic of the thesis is the role of the teacher's assistant in inclusive education from the perspective of a teacher at elementary school. The aim is to find out how teachers perceive the position of teacher's assistant ...
The topic of the thesis is the role of the teacher's assistant in inclusive education from the perspective of a teacher at elementary school. The aim is to find out how teachers perceive the position of teacher's assistant ...